اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

حوزه‌ها ارزنده‌ترین جبهه‌های مقابله با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: حوزه‌های علمیه از جمله ارزنده‌ترین جبهه‌های مقابله با جنگ نرم هستند.

حوزه‌ها ارزنده‌ترین جبهه‌های مقابله با جنگ نرم هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در همایش تجلیل از مقام استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی همچنان ادامه دارد و ما در این جبهه نیازمند افسران و رهبرانی هستیم که آن را هدایت کنند.

وی افزود:‌ در صف مقدم این جبهه متفکران، اهل علم و عالمان دینی قرار دارند که باید با ارائه راهکارهای مقابله با جنگ نرم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در زمینه حوزه‌های علمیه اضافه کرد:حوزه‌های علمیه باید به کانال‌های انشعابی تبلیغ در تمام نقاط کشور متصل شوند تا بتوانیم در تمام شهرها از حضور علما و روحانیان بهره‌مند شویم.

جلال‌زاده تصریح کرد: امروز خوشبختانه زیر سایه نظام اسلامی مانعی برای تبلیغ اسلام در جامعه وجود ندارد و روحانیان باید تلاش بیشتری برای تبلیغ اسلام کنند.

وی ادامه داد: ستون حوزه‌های علمیه اساتید هستند و امروز حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی به برکت عالمان مجاهد و تلاشگر، بالنده و بانشاط به کار خود ادامه می‌دهند و بسیار فعال هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در گذشته توجه و عنایت به حوزه‌های علمیه متاسفانه اندک بوده است اما امروز و به‌ویژه در دولت‌های نهم و دهم توجهات ویژه‌ای به حوزه‌های علمیه شده است و رئیس جمهور همواره در جلسات مختلف بحث توجه به حوزه‌های علمیه، مساجد و مصلی‌ها را به استانداران یادآوری می‌کنند.

جلال‌زاده همچنین ارتباط میان مردم و روحانیت را در جامعه استوار و محکم خواند و افزود: این که می‌گویند ارتباط میان مردم و روحانیان کم شده است، توطئه دشمن است و امروز شاهد هستیم که مردم، علاقمند و مشتاق به روحانیان انقلابی و مردمی هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود با اشاره بر لزوم شناخت شخصیت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: در برگزاری مراسم‌های سالگرد شهادت استاد مطهری متاسفانه کمی غفلت  می‌شود و به تقدیر از اشخاص، معلمان و اساتید ختم می‌شود درحالی که باید در کنار این برنامه‌ها به شناخت شخصیت استاد شهید مطهری بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به تاکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره شخصیت والای شهید مرتضی مطهری بر ضرورت شناخت ابعاد مختلف شخصیتی این شهید گرانقدر تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با تشریح برخی خصوصیات علمی و مذهبی شهید مطهری خاطرنشان کرد: در تاریخ معاصر شخصیت‌هایی مثل شهید مطهری بی‌نظیر هستند، ایشان شخصیتی جامع هستند که با توجه مقتضیات زمان هم به نگارش اصول و روش رئالیسم پرداخته و هم در نوشتن داستان راستان همت گمارده‌اند.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول