اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

مقاومت فرهنگی راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن پس از ناامیدی از جنگ سرد به جنگ نرم روی آورده که مقاومت فرهنگی راهکار مناسبی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

مقاومت فرهنگی راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در جمع کارکنان کادر، وظیفه و بسیجیان سپاه ناحیه لردگان گفت: مقاومت فرهنگی راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی افزود: رسیدن ملت ایران به پیشرفت‌های امروزی دلیل مجاهدت رزمندگان و فعالیت شخصیت‌های بزرگی همچون شهید مطهری است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش سپاه‌ پاسداران در حفظ ‌انقلاب و ایجاد فضای امن در کشور ادامه داد: خوشبختانه سپاه توانسته با کارهای بزرگ فرهنگی ضمن شاد نمودن دل مردم موجب خوار نمودن دشمنان شود.

امام جمعه شهرکرد رشادت‌های تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در شمال غرب و مجاهدت این رزمندگان را ستودنی دانست و گفت: این مجاهدت‌ها و تحمل سختی‌ها نشانه ایمان بالا  و ولایت‌مداری این رزمندگان است.

نکونام خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد و وظیفه نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را بر عهده دارد که اکنون این وظیفه خطیر بر عهده شماست.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در گرایش‌های متفاوت باید در خط مقدم ولایت حرکت کنند، افزود: سپاه و بسیج در برخورد با جریان‌های انحرافی و ضد ولایت فقیه حضوری جدی و فعال داشته و برای رسیدن به اهداف انقلابی خود وابسته به هیچ گروه و حزبی نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن پس از ناامیدی از جنگ سرد به جنگ نرم روی آورده و استراتژی امروزش استحاله از درون و فشار از بیرون در خصوص ایران است.

وی ادامه داد:  اولین کاری که آنها می‌کنند تشکیک در اعتقادات دینی جوانان ماست که در این راستا ما باید در کنار رزم انفرادی ذهن افراد را هم هدایت کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول