اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس:

دانشگاه جبهه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از دانشجویان به عنوان افسران جنگ نام برد و گفت: دانشگاه اکنون جبهه مقابله با جنگ نرم هستند.

دانشگاه جبهه مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین یکتا در مراسم شبی با شهدا که با حضور خانواده شهید احمدی‌روشن در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه‌های کنونی جبهه‌های زمان جنگ هستند که شهیدان با روحیه استکبار ستیزی و ایثارگری درس اخلاص را به ملت آموختند.

وی دانشجویان را افسران جنگ نرم خواند و تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با حضور فیزیکی در جبهه‌ها از انقلاب اسلامی دفاع کردند اما امروز دانشجویان در سنگر علم و دانش در دانشگاه‌ها این مسیر را ادامه می‌دهند.

به گفته این رزمنده دوران دفاع مقدس، مربیان اخلاق دوران دفاع مقدس با ریاضت کشیدن به درجه والایی رسیدند و با پیروزی در مقابل جهان کفر اقتدار و عظمت ایرانیان را زبانزد جهانیان کردند.

یکتا خاطرنشان کرد: دانشجویان ایرانی هم امروز با درس خواندن و رسیدن به مدارج علمی زمینه پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه علمی را فراهم ساخته‌اند تا جایی که اکنون ایران در این زمینه در جهان تاثیرگذار و حرفی برای گفتن دارد.

وی شهیدان هسته‌ای را نمونه‌ای از مجاهدت‌های افسران جنگ نرم در ایران دانست و بیان کرد: دانشجویان با تعیین مسیر خدایی راه شهیدان این جبهه را ادامه دهند تا ایران همچنان مقتدر و بیشتر از گذشته در جهان موثر باشد.

یکتا یادآور شد: لباس رزمندگان در دفاع مقدس یکسان و تیپ آنها خدایی بود و با این انتخاب چنان درسی به عالم دادند که هیچ زمانی از اذهان بیرون نخواهد رفت.

وی در پایان افزود: شهیدان با قیام برای خدا و نوشتن وصیت‌نامه‌هایی مربیان و مروجان معنویت در جامعه شدند که دانشجویان هم اکنون با نوشتن مطالب، پایان‌نامه و تحقیقات مبتنی بر ارزش‌های اسلام این مسیر را ادامه دهند.

در این مراسم معنوی که علاوه بر مسئولان ارشد استان، خانواده شهید احمدی‌روشن و دانشجویان دختر و پسر حضور داشتند، دانشجویان با گرفتن عکس‌هایی با پدر شهید احمدی‌روشن به آن افتخار می‌کردند و از وی دست‌نوشته‌هایی را نیز می‌گرفتند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول