اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

شورای فرهنگی باید در جبهه مبارزه با جنگ نرم آمادگی داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: امروز شورای فرهنگی باید در جبهه مبارزه با جنگ نرم آمادگی کامل و تدبیر و برنامه‌ریزی داشته باشد.

شورای فرهنگی باید در جبهه مبارزه با جنگ نرم آمادگی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بشرویه اظهار داشت: امروزه دشمنان از طریق جنگ نرم برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران وارد شده‌اند و در این بین شورای فرهنگی باید آمادگی مقابله با انواع توطئه‌چینی‌های دشمن را داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران و در رأس آن گروهک‌های منافقان برای متزلزل کردن نظام اسلامی ایران قبل و بعد از انقلاب با هدف دست ‌یافتن به انرژی و دستاوردهای منطقه از تلاش دست برنداشته‌اند.

امام جمعه بشرویه با اشاره به توطئه‌های دشمن افزود: جریان جنگ هشت‌ساله و تقدیم بیش از 30 هزار شهید، شکست آمریکا در صحرای طبس، فتنه و آشوب 88، تحریم‌های نفتی و فشارهای بین‌المللی، ایجاد ناامنی در شرق کشور، تلاش در راستای جلوگیری از بیداری اسلامی در دیگر کشورها و الگوگیری از انقلاب اسلامی و مردمی ایران و فرود هواپیمای جاسوسی آمریکا (پهپاد) نمونه‌هایی از چالش‌هایی است که دشمنان پیش‌روی ما گذاشتند و حال اینکه ملت ایران با تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری همه آن فتنه‌ها و توطئه‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت.

شمس‌الدین به نامگذاری امسال به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره و تصریح کرد: هرکس در هر جایگاهی باید در تحقق شعار امسال تلاش کند و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز با تعامل و همکاری  روحیه امید و کار را در مردم زنده نگه دارند تا بتوانیم در زمینه تقویت فرمایش مقام معظم رهبری در تولید و کار در سطح شهرستان بشرویه نقش موثری ایفا کنیم.

وی ساماندهی مشاغل و افراد بیکار، توسعه کشاورزی و دامداری، پرورش دام و طیور و آبزیان با توجه به ظرفیت‌های بالقوه منطقه را از راهکارهای موثر در تولید و حمایت از کار و سرمایه مطرح کرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول