اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا:

حضور مداوم در عرصه جنگ نرم ناکامی دشمنان را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا گفت: حضور مداوم در عرصه جنگ نرم سبب ناکامی دشمنان در طرح‌های ضد فرهنگی آنها می‌شود.

حضور مداوم در عرصه جنگ نرم ناکامی دشمنان را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، علی‌اصغر رجبی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بویین‌زهرا که در دفتر امام جمعه بویین‌زهرا برگزار شد، اظهار کرد: در عرصه فرهنگی و اعتقادی باید با تلاش و کوشش بیشتر زمینه جذب جوانان و نوجوانان را به سوی مسائل دینی و اسلامی فراهم کرد.

وی افزود: حضور مداوم در عرصه جنگ نرم سبب ناکامی دشمنان در طرح‌های ضد فرهنگی خود می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا با اشاره به وجود توانایی فراوان در کشور برای مقابله با تهاجمات دشمنان تصریح کرد: قطعا جوانان کشور ما با نیروی معنوی و اعتقادی خود و همچنین با بهره‌گیری از استعداد‌های درخشانی که دارند سبب پیروزی اسلام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

رجبی اضافه کرد: نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی وظیفه دارند که ضمن حمایت از استعدادهای درخشان در بحث فرهنگی زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم کنند.

وی با اشاره به حضور مسئولان و مردم در مراکز اجتماعی و توجه به مسائل حوزه جوانان عنوان کرد: لازمه مقابله با شبیخون دشمنان در عرصه فرهنگ و اعتقادات، دارا بودن برنامه‌ای مدون و تأثیرگذار برای جوانان و همچنین دانش‌آموزان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌ها و فعالیت‌های چشمگیری در حوزه تعمیق جوانان با مسائل دینی و ارزشی در جامعه صورت گرفته که البته باید گفت که این برنامه‌ها کافی نبوده است.

رجبی تأکید کرد: جنگ فرهنگی که دشمنان امروز بر روی آن متمرکز شده است، در حقیقت نابود کردن تمام ریشه‌ها و ارزش‌هایی است که انقلاب اسلامی برای مردم و به ویژه جوانان به ارمغان گذاشته است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تعامل بیشتر نهاد‌ها و مراکز فرهنگی در شهرستان بویین‌زهرا برای بررسی مسائل اجتماعی و آسیب‌های ساختاری در این شهرستان عنوان کرد: تداوم جلسات فرهنگی و دغدغه بیشتر از سوی مسئولان، می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار و نتیجه‌دار باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه دین مبین اسلام بهترین دستورات و ملاک‌های زندگانی با سعادت را برای بشریت تشریح کرده است، خاطرنشان کرد: ما مسلمان‌ها با پیروی از دستورات خداوند و عمل به فرمایشات ائمه اطهار قطعا می‌توانیم بر هر نیروی بیگانه و کینه‌توز غلبه کنیم.

رجبی تصریح کرد: در حوزه فرهنگ شهری هم باید گفت که گرایش به فرهنگ‌های غلط امروز، سبب پدیداری بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی شده است.

وی در خاتمه عنوان کرد: حضور یکپارچه مردم در صحنه حفاظت از دستاورد‌های ارزشی و مهم انقلاب اسلامی مانع از نفوذ دشمنان در لایحه‌های مختلف کشور می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول