اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید مازندران:

450 استاد دانشگاه در مازندران مجهز به دانش مقابله با جنگ نرم شدند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران گفت: کارگاه آموزشی و علمی جنگ نرم ویژه اساتید دانشگاه‌های استان در سپاه کربلای مازندران با حضور 450 نفر برگزار شد.

450 استاد دانشگاه در مازندران مجهز به دانش مقابله با جنگ نرم شدند

سید نورزاد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری به برپایی کارگاه علمی و آموزشی جنگ نرم در سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: کارگاه آموزشی و علمی جنگ نرم به مدت سه روز در مرکز مازندران با حضور اساتید برجسته کشوری برای اعضای بسیج اساتید، جمعی از برگزیدگان بسیج طلاب، جامعه پزشکی و هادیان سیاسی  به صورت استانی در مرکز مازندران برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزش را توانمندی و ارتقای اعضا با جنگ نرم عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به گسترش جنگ نرم، زوایای این نوع جنگ، منابع قدرت نرم، ابعاد سطوح آن و نیز مقابله و برآورد جنگ نرم در کارگاه آموزشی و علمی بررسی شد.

نبوی با بیان اینکه کارگاه آموزشی جنگ نرم با همت سپاه کربلا، سازمان بسیج اساتید کشور، معاونت‌های سیاسی، فرهنگی و آموزشی سپاه کربلای مازندران برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره از کارگاه آموزشی و علمی جنگ نرم و مقابله با آن در هر روز 150 نفر در کلاس شرکت کردند که در این دوره 450 نفر از اساتید به موارد مهم و مقابله با جنگ نرم مجهز شدند.

این مسئول استقبال مخاطبان از کارگاه آموزشی جنگ نرم را چشمگیر دانست و یادآور شد: در این کارگاه اساتید مرور اجمالی از گذشته جنگ نرم انجام دادند و افق جدیدی  برای شناخت کامل این موضع برای اساتید دانشگاه که با محیط کاری خود مرتبط هستند صورت گرفت.

نبوی انعکاس جنگ نرم را در جامعه محسوس دانست و گفت: با اتمام جنگ سخت دشمن برای تزلزل دین و انسجام خانواده گام برداشت که در این بخش فعالیت ماهواره، رسانه‌ها و سایت‌های مجازی موجب براندازی انسجام خانواده، ارزش‌ها، باورها و نگرش اعتقادات دینی را مورد هجمه قرار داد.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی راهکارهای مقابله با جنگ نرم به درستی تبیین شد.

مسئول بسیج اساتید استان مازندران متذکر شد: تهدید آمریکا در بعدهای مختلف مورد واکاوی قرار گرفت و نقطه مقابل آن که افزایش تولید ملی، آموزش صاحبان صنعت و کارگران، مساعدت‌های مالی از بانک‌ها به صاحبان سرمایه و مسدود کردن راه‌های قاچاق است در کارگاه آموزشی و علمی جنگ نرم بررسی شد.

این مسئول اضافه کرد: امسال سیاست بسیج اساتید در دو موضوع تشکیل کارگاه آموزشی و علمی کار می‌کند که در مرحله نخست با عنوان فرماندهان جنگ نرم و مرحله تکمیلی آن در دانشگاه‌های استان کارگاه‌های آموزشی و علمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کارگاه‌های آموزشی موضوع‌های مختلف بررسی شد، خاطرنشان کرد: موضوع‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ناشی از جنگ نرم مورد واکاوی قرار گرفت که در این باره اساتید به آسیب شناسی پرداختند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول