اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان:

معلمان در مقابله با جنگ نرم نقشی اساسی دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: معلمان در مقابله با جنگ نرم نقشی اساسی دارند.

معلمان در مقابله با جنگ نرم نقشی اساسی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان ابراهیم حق‌شناس در نشست با مسئولان آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: معلمان نقش مهمی در جامعه به ویژه در تربیت جوانان و نوجوانان بر عهده دارند.

وی افزود: شهید مطهری استاد بزرگ و معلم ارزشمند انقلاب بود و تبیین شخصیت این بزرگوار وظیفه همه مسئولان است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنگان همکاری نیروهای فرهنگی با سپاه در اجرای برنامه‌ها را موجب دلگرمی بیشتر در اجرای برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: با همکاری این دو نهاد، تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه نهادینه خواهد شد و ترویج معرفت و بصیرت دینی از مهم‌ترین برنامه‌های این دو نهاد است و بدون تردید معلمان در مقابله با جنگ نرم نقشی اساسی دارند.

حق‌شناس بیان کرد: باید در مقابل تهاجم فرهنگی تلاش بیشتری کنیم تا این شناخت در جامعه به ویژه برای نسل جوان عمیق‌تر شود چرا که ما در مقابل امام (ره) و شهیدان مسئول هستیم و باید در این مسیر تلاش و کوشش کنیم.

وی یادآور شد: این برنامه‌های فرهنگی که به فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته باید در همه سنین و رده‌ها انجام شود و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود.

فرمانده سپاه کنگان اذعان داشت: باید در کنار برگزاری همایش‌های تربیتی، به فراخور مقطع سنی و نیازهای بسیجیان برای آنان برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان نیز در این جلسه اظهار داشت: نقش بسیج در جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این نهاد از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در جامعه حضوری پررنگ داشته است.

عباس شریف افزود: بسیج و سپاه در دفاع از اسلام و ارزش‌ها پیشگام بوده و تا بسیج وجود دارد دشمنان به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسند.

وی اضافه کرد: تکریم معلمان در جامعه امری ضروری است و در دولت دهم شاهد بهبود وضعیت معلمان به ویژه از نظر معیشتی هستیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول