اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه سمنان:

فرهنگ علوی و فاطمی سلاح مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: فرهنگ علوی و فاطمی سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن در برهه کنونی است و باید بر روی آن بیش‌تر تأکید داشت.

فرهنگ علوی و فاطمی سلاح مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی صبح امروز در یادواره شهدای شاهرود که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام برای مقابله با نظام اسلامی گفت: آشنایی با فرهنگ علوی و فاطمی سلاح جوانان برای مقابله با تهدیدات دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: شهدا زنده هستند و همواره بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند.

وی افزود: امروز جنگ سخت دشمن تمام شده و ما وارد عرصه نبرد نرم شده‏ایم و افسران این جبهه، دانشجویان هستند.

رعایتی با اشاره به اقدامات دشمنان نظام اسلامی در سال‏های اخیر تأکید کرد: استفاده از عناصر ضد دین که خطر جدی برای نظام هستند، ترویج بهائیت و فرقه‏های مختلف و ترویج مدهای غربی با ارائه مدل‏های رایگان از جمله برنامه‏های دشمنان برای تضعیف نظام و قوای دینی جوانان ماست.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: تبلیغ مصرف‏گرایی، چشم و هم‏چشمی، اسراف و شیوع مواد مخدر نیز از اقدامات دشمنان برای شکست نظام اسلامی است.

رعایتی هدف از این برنامه‏ها را از بین بردن حرمت‏ها و تضعیف غیرت و اندیشه دینی و اعتقادی جوانان و فروپاشی نظام خانواده عنوان کرد و افزود: جوانان باید در این عرصه به مقابله با دشمن برخیزند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز دانشجویان باید همراه با تحصیل علم به تهذیب نفس بپردازند و با فرهنگ فاطمی و علوی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

رعایتی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان باید بدانند پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) از آنان چه خواسته‏اند و با مفاهیم قرآن و دین آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند در مقابل دشمن و صحنه جنگ نرم آمادگی حضور کسب کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول