اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان:

نظام آموزشی 3-3-6 از مهر ماه امسال اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نظام آموزشی 3-3-6 از مهر ماه سال جاری در استان زنجان همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود.

نظام آموزشی 3-3-6 از مهر ماه امسال اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالقاسم احمدی ظهر امروز در بیست و هشتمین یادواره گرامیداشت مقام معلم در زنجان، با تبریک روز معلم اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 در استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری آموزش و پرورش همواره پیشگام است، تصریح کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

*تحقق منویات مقام معظم رهبری وظیفه همه افراد جامعه است

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری در جامعه تاکید کرد و افزود: باید همه افراد جامعه به‌ویژه قشر فرهنگی و تاثیر‌گذار جامعه برای تحقق شعار سال اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال همه افراد جامعه وظایفی دارند که باید به وظایف خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌های مختلف برای پیشرفت جامعه در ابعاد اقتصادی می‌طلبد همه افراد جامعه نیز این ضرورت را احساس کرده و به عملی‌شدن آن کمک کنند.

احمدی نامگذاری سال اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف، کار مضاعف، جهاد اقتصادی و امسال را با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در راستای توسعه بخش اقتصادی جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: باید برای تحقق شعار سال در ادامه سال جهاد اقتصادی که از سال گذشته در کشور آغاز شده است، گام‌های مطلوبی برداشته شود.

وی منویات و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری را در راستای توسعه کشور در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش اقتصادی چراغ راه و روشن‌گر عنوان کرد و گفت: وظیفه مردم و مسئولان است که برای تحقق منویات مقام معظم رهبری اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری تکلیف بیشتری در راستای تحقق شعار سال برعهده افراد جامعه گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت شناخت جایگاه ولایت فقیه در جامعه تاکید کرد و افزود: معلمان باید نقش خود را در تبیین این جایگاه به نسل جوان جامعه به‌خوبی ایفا کنند.

*رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه بحران، کارساز است

احمدی با بیان اینکه بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه‌های بحران همواره کارساز بوده و کشور را از مشکلات رهانیده است، افزود: فرمایشات و هدایت مقام معظم رهبری همواره کنترل بخش است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول