اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بازرسی گیلان خبر داد

استقرار بازرسان در شهرداری لاهیجان و آموزش و پرورش تالش

خبرگزاری فارس: مدیر کل بازرسی گیلان از استقرار هیئت بازرسان این استان در شهرداری لاهیجان و اداره آموزش و پرورش تالش خبر داد.

استقرار بازرسان در شهرداری لاهیجان و آموزش و پرورش تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید حمید حسینی ظهر امروز در جلسه بازرسی استان نظارت بر نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان را یکی از وظایف و اهداف سازمانی عنوان کرد.

وی درباره نحوه بازرسی‌ها عنوان کرد: در شهرداری لاهیجان با استقرار هیئت بازرسان نحوه صدور پروانه و پایان کار ساختمانی، چگونگی واگذاری اراضی، نحوه انعقاد قرارداد و انتخاب پیمانکار، نحوه اجرای پروژه‌ها و نظارت بر آنها و چگونگی انطباق پروانه‌های صادره با طرح تفصیلی مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول، نحوه رعایت ضوابط تفکیک و تغییر کاربری‌ها، چگونگی تکمیل و اجرای پرونده‌ها و وصول مطالبات ناشی از آنها در کمیسیون ماده 100 شهرداری و... را از دیگر موارد مورد بررسی بازرسان عنوان کرد.

مدیر کل بازرسی گیلان  از شهروندان لاهیجانی و کارکنان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا 25 اردیبهشت جاری شکایات و موارد خود را به بازرسان مستقر در شهرداری لاهیجان ارائه دهند.

حسینی، درباره بازرسی از آموزش و پرورش تالش خاطرنشان کرد: هیئتی از کارشناسان و بازرسان اداره کل بازرسی گیلان در گروه فرهنگی و اجتماعی عملکرد آموزش و پرورش تالش را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی، متذکر شد: بازرسان، میزان افت یا رشد تحصیلی دانش‌آموزان، وضعیت امکانات و تجهیزات آموزش و پرورش، نحوه نظارت بر مدارس غیرانتفاعی، وضعیت کیفیت آموزش و پژوهش و نحوه تشکیل کلاس‌های ضمن خدمت و امور اداری و مالی را مورد بررسی و نظارت قرار می‌دهند.

این مسئول از شهروندان و کارکنان دستگاه‌های تالش خواست شکایات و موارد مربوطه را به هیئت بازرسی استان مستقر در آموزش و پرورش تالش تا 21 اردیبهشت جاری اطلاع دهند.

وی آدرس www.shekayat.bazresi.ir سازمان بازرسی را برای رسیدگی به شکایات اعلام کرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول