اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیران

2 قطعه زمین به آموزش و پرورش راز و جرگلان اهدا شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه مرزی راز و جرگلان گفت: دو خیر راز و جرگلانی دو قطعه زمین به مساحت یک‌هزار و 380 مترمربع به آموزش و پرورش این منطقه اهدا کردند.

2 قطعه زمین به آموزش و پرورش راز و جرگلان اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی مجید مرادی اظهار داشت: خیران این منطقه همیشه یار و یاور آموزش و پرورش بوده و هستند.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به نیاز آموزش و پرورش منطقه و با عنایت به اجرای نظام 3-3-6 و نیاز به فضا، خیران منطقه، دو قطعه زمین به مساحت‌های 840 مترمربع در روستای مزارلق و 540 متر‌مربع در روستای امانلی برای احداث آموزشگاه اهدا کردند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه راز و جرگلان خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله در روستاهای فوق‌الذکر احداث آموزشگاه آغاز و در آینده بهره‌برداری شود.

خبر دیگر نیز حاکی است کلاس آموزشی افلاک‌نما و انجمن نجوم کانون شهید رجایی شهر راز به همت و تلاش مدیر این کانون افتتاح شد.

در این آیین رئیس اداره آموزش و پرورش راز ضمن ابراز خرسندی از تجهیز فضاهای آموزشی و فرهنگی، تجهیز این کانون به دستگاه افلاک‌نما را گامی مؤثر در راستای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت دانست.

سید رضا هاشمی اظهار داشت: در کلاس نجوم دانش‌آموزان باید درس خداشناسی را فرا گیرند و به قدرت و عظمت الهی پی ببرند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول