اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نیشابور:

وظیفه اساسی آموزش و پرورش تربیت مدیران لایق است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیشابور گفت: تربیت مدیران لایق برای آینده کشور و انسان‌‌های ارزشمند وظیفه اساسی آموزش و پرورش است.

وظیفه اساسی آموزش و پرورش تربیت مدیران لایق است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، ابراهیم جدکاره صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در دفتر فرماندار، اظهار داشت: صورت‌جلسه پیشنهادی سرولایت و زبرخان نسبت به مناسبت‌های هفته معلم هنوز به دستگاه سیاسی نرسیده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیشابور گفت: برنامه‌های هفته معلم باید به گونه‌ای باشد که به شأن و جایگاه والای معلم احترام گذاشته شود.

وی گفت: تأکید استاندار بر هوشمندسازی مدارس استان در مدت 3 ماه است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: یک میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه زیارت برای ایجاد نمازخانه کمک به مدارسی که در ایام تعطیل میزبان مسافران هستند از سوی استاندار اختصاص یافته است.

وی در ادامه به اقدامات شهرداری در ارتباط با فضاسازی شهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداران در فضاسازی شهر برای این ایام اقدامات مناسبی را داشته باشند و اصحاب رسانه نیز انعکاس خوبی را از مراسمات هفته معلم داشته باشند.

در ادامه مراسم سیدجلال هاشمی، فرماندار نیشابور گفت: دستگاه‌های دولتی و مدیران نسبت به گرامیداشت هفته معلم حساس بوده و فضاسازی باشکوهی برای این ایام در شهر داشته باشند.

فرماندار نیشابور افزود: شایسته است روز اول هفته معلم با حضور مسئولان ادارات در مدارس و اهدای گل به معلمان در تمام شهرستان برگزار شود.

وی اظهار داشت: صدور تقدیرنامه برای تمامی معلمان و اهدای آن در روز اول این هفته از سوی معاون استاندار و فرماندار نیشابور صورت می‌گیرد.

فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: مراکز گردشگری دولتی سطح شهرستان برای عموم فرهنگیان در طول هفته معلم رایگان است.

معاون استاندار خراسان‌رضوی تأکید کرد: آموزش و پرورش خاستگاه تربیت است و باید هدایایی که به معلمان داده می‌شود هدایایی معنوی باشد که شأن معلم حفظ شود.

هاشمی افزود: رؤسای آموزش و پرورش از برگزاری همایش‌هایی که فقط یک نهار داده می‌شود و مباحث کیفی و آموزشی در آن وجود ندارد، پرهیز کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول