اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز علمی کاربردی امام علی خبر داد

راه‌‌اندازی سیستم‌ سیار آموزشی در فنی و حرفه‌ای خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) خوزستان گفت: این مرکز با تشریح فرآیند آموزشی توسط سیستم‌های سیار آموزشی یک قدم از دیگر مراکز جلوتر است.

راه‌‌اندازی سیستم‌ سیار آموزشی در فنی و حرفه‌ای خوزستان

رحمان قلاوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: سیستم‌های آموزشی سیار به شکل اتوبوس‌های مجهز شده به سامانه و سیستم‌های تعمیر و کنترل خودرو از سال‌های گذشته پیگیر آموزش‌های سیار به جوانان است که هم اکنون استان خوزستان یک نمونه از این اتوبوس‌ها را در تشریح فرآیند آموزشی خود به کار گرفته است.

وی در مورد ظرفیت پذیرش مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) گفت: این مرکز ظرفیت پذیرش 700 دانشجو را دارد و در حال حاضر 100 دانشجو در سه رشته کاردانی جوشکاری، برق و الکترونیک و تعمیرات مکانیکی پذیرش کرده است.

قلاوند اظهار امیدواری کرد: در سال آینده 75 دانشجو در رشته‌‌های جدیدی همچون حسابداری و مدیریت در این مرکز فنی و حرفه‌ای زیر پوشش قرار گیرند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اظهارداشت: در راستای اجرای ماده 21 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و ماموریت‌های سازمان ملی مهارت و فناوری در خصوص ایجاد نظام جامع آموزش مهارت، دو مرکز علمی و کاربردی فنی و حرفه‌ای در استان خوزستان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: ارتقای مهارت جوانان منطقه و ارتباط آموزش‌های دانشگاهی با نیازهای بازار کار و در نهایت فراهم کردن زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از اهداف این مراکز است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول