اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش کرمان:

کرمان آماده اجرای سیستم 6،3،3 آموزشی است

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش استان کرمان آمادگی لازم برای اجرای سیستم 6،3،3 را دارد.

کرمان آماده اجرای سیستم 6،3،3 آموزشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان 228 فرهنگی شهید، یک ‌هزار و 500 دانش‌آموز شهید و 2 هزار و 900 جانباز دارد.
وی ابراز داشت: مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان به علت پایان ماموریت از سوی صدا و سیما از مجموعه آموزش و پرورش می‌رود.
شیخ‌بهایی خاطرنشان کرد: زمینه اجرایی و عملیاتی شدن ساختار جدید آموزش و پرورش و راه‌اندازی سیستم شش، سه، سه در استان کرمان فراهم شده است.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این آیین گفت: محیطی آرام و باصفا به دور از گرفتاری‌ها و بحران‌ها در آموزش و پرورش استان کرمان و فرصتی برای ساختن و پرداختن به دانش‌آموزان استان کرمان فراهم شده است.
احمد فتحی نقش و حضور روحانیان را در حوزه آموزش و پرورش استان کرمان ستودنی خواند و ابراز داشت: در شش سال گذشته اولویت فعالیت‌ها در استان کرمان با آموزش و پرورش بود.
وی عنوان کرد: اصحاب رسانه استان کرمان آنچه که در آموزش و پرورش روی می‌داد را به فرهنگ در جامعه تبدیل می‌کنند.
فتحی با اشاره به حضور 45 هزار فرهنگی در استان کرمان بیان داشت: سند تحول بنیادی سرمایه ارزشمندی برای آموزش و پرورش است.
فتحی گفت: در طی شش سال گذشته تلاش کردیم تا تمام دانش‌آموزان تربیتی در طراز جمهوری اسلامی داشته باشند و استان کرمان از نظر علمی و کیفیت آموزشی در رتبه‌های بالا قرار گیرد.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های مطلوبی در حوزه پرورشی در استان کرمان انجام شده است، خاطرنشان کرد: نگاه عدالت آموزشی در استان کرمان کارساز بود.
فتحی به برگزاری کنگره شهید باهنر در استان کرمان اشاره و بیان کرد: بر‌اساس چشم‌انداز این کنگره، کرمان و آموزش و پرورش این استان باید یک دهه از اندیشه‌های این شهید بزرگوار بهره گیرند و شهید باهنر چراغی فرا راه دستگاه تعلیم و تربیت باشد.
وی با بیان اینکه فرهنگیان استان کرمان در زمینه بازسازی عتبات عالیات خوش درخشیدند، خواستار ادامه این روند شد.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول