اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

364 معلم نمونه کشوری، استانی و شهرستانی انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از انتخاب 364 معلم به عنوان معلم نمونه کشوری، استانی و شهرستانی‌ خبر داد.

364 معلم نمونه کشوری، استانی و شهرستانی انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیف‌الله کریم‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد 6 نفر به عنوان نمونه کشوری، 41 نفر به عنوان نمونه استانی و 317 نفر به عنوان نمونه شهرستانی انتخاب شده‌اند.

وی تصریح کرد: معلمان نمونه استان طی مراسم ویژه‌ای در 16 اردیبهشت ماه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری خاطر نشان ساخت: طبق روال سال‌های گذشته 56 نفر از معلمان نمونه استان به مناسبت هفته معلم با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

کریم‌زاده از اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته معلم در سطح ادارات آموزش و پرورش خبر داد و افزود: همزمان با هفته معلم و به مناسبت گرامیداشت شهادت شهید مرتضی مطهری مراسم عطرافشانی و گلباران قبور پاک و مطهر شهدا به ویژه شهدای فرهنگی به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند شهدا در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این هفته همچنین فرهنگیان نمونه استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد بیان داشت: نواختن زنگ سپاس معلم، برگزاری مراسم نمادین سپاس از معلم در روز 12 اردیبهشت در مدرسه حاج تقوی‌نژاد اراک، دیدار از بیماران صعب‌العلاج فرهنگی، برگزاری جلسه رؤسای آموزش و پرورش، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و برگزاری مسابقات مختلف هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته معلم در استان مرکزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اهمیت شغل معلمی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تعلیم و تربیت علاوه بر نقش ساختن شخصیت انسان‌ها، در تامین توسعه پایدار نقش مؤثری دارد و از این رو می‌توان از معلمان به عنوان معماران فردای هر جامعه یاد کرد، زیرا این معلمان هستند که با تربیت و پرورش فکری دانش‌آموزان در این مسیر به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول