اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

تنها استخر شنای بشرویه تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: تنها استخر شنای تربیت‌بدنی آزاد این شهرستان به علت عدم اختصاص اعتبار از محل درآمد نفت تنها 30 درصد پیشرفت کاری داشته است.

تنها استخر شنای بشرویه تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، غلامرضا پورسلطانی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و طرح این مشکل در جلسه شورای اداری استان پیش‌بینی می‌شود مابقی اعتبار از سال 91 به بعد برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شود.
وی از آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان اساسی و زیربنایی تولید علم و تربیت اخلاقی جامعه اسلامی یاد کرد.
فرماندار بشرویه گفت: جامعه آموزش و پرورش با توجه به حوزه گستردگی فعالیت هم در بخش آموزش و پرورش و هم در بخش توسعه و احداث فضاهای لازم هزینه‌های بسیار زیادی را در بردارد که اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگوی این دستگاه عظیم انسانی نیست.
پورسلطانی ادامه داد: این مهم نیازمند همکاری، تعامل و مشارکت همه جانبه مردم و خیران و نیکوکاران و مسئولان سایر دستگاه‌ها است که انتظار می‌رود اعضای شورا، مدیران و معلمان در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین با این نهاد مقدس تعلیم و تربیت انسانی تلاش بیشتری داشته باشند.
وی هم‌چنین در مورد نبود استخر شنای سرپوشیده در شهرستان و محرومیت دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی از طرح سباح هم گفت: تنها استخر شنای تربیت‌بدنی آزاد این شهرستان که از محل اعتبارات ملی مصوب شده حدود چهار سال است که به علت عدم اختصاص اعتبار از محل درآمد نفت تنها 30 درصد پیشرفت کاری داشته است.
امام جمعه بشرویه با اشاره به احادیث و روایات اسلامی پیرامون جایگاه نهادهای شورایی در نظام آموزش و پرورش هم گفت: خداوند یک سوره کامل را از قرآن کریم به مسئله شورا و مشورت و تصمیم‌گیری جمعی در فعالیت‌های انسانی اختصاص داده و تمام دستورات آن را به پیامبر اکرم(ص) ابلاغ کرده است تا مردم را ارشاد و راهنمایی کند.
حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین افزود: بنابراین جایگاه شوراها در قرآن یک جایگاه اسلامی و الهی است و باید منتخبان شوراهای آموزش و پرورش در مسیر نهادینه کردن توسعه فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و تربیت اخلاقی و توسعه تولید علم و فناوری تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی هم‌چنین با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت تصریح کرد: با نظر مراجع و علمای عالی‌قدر شیعه به ویژه حضرت امام خمینی(ره) می‌توان بخشی از وجوهات سهم امام را در راه توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش هزینه کرد.
امام جمعه بشرویه گفت: نهاد امامت جمعه این آمادگی را دارد تا با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان مدارس از مردم خیر و اولیای دانش‌آموزانی که قصد پرداخت وجوهات شرعی خود را دارند دعوت به همکاری کند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول