اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فولاد ماهان سپاهان خبر داد

عدم اختصاص استخر برای تمرین تیم اصفهانی در زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فولاد ماهان سپاهان با گلایه از عدم اختصاص استخر برای تمرین تیم اصفهانی در زنجان، این کار را دور از منش و اخلاق ورزشکاری عنوان کرد.

عدم اختصاص استخر برای تمرین تیم اصفهانی در زنجان

هادی حاج‌آقا معمار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه به هنگام سفر و در نزدیکی‌های شهر زنجان اقدام به هماهنگی با رئیس هیئت شنای استان زنجان برای انجام یک جلسه تمرین در استخر محل برگزاری مسابقه کرده است، اظهار داشت: این آخرین باری بوده که توانسته است با مسئولان شنای زنجانی صحبت کند.

وی افزود: بر اساس قوانین و آئین‌نامه مسابقات لیگ برتر، میزبان باید یک جلسه تمرینی در اختیار تیم مهمان در ساعت و سالن انجام مسابقه قرار دهد که با وجود درخواست‌های مکرر این جلسه تمرینی در اختیار تیم فولاد ماهان سپاهان قرار نگرفت.

سرپرست تیم فولاد ماهان سپاهان با بیان اینکه به هنگام تمرین تیم واترپلوی زنجان در سالن برگزاری مسابقه به محل مراجعه کرده است، تصریح کرد: هیچ کدام از مسئولان هیئت واترپلوی استان زنجان به ویژه ریاست آن پاسخی به تماس‌ها و درخواست‌های تیم مهمان ندادند.

همچنین مربی تیم فولاد ماهان سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با ابراز تاسف از عدم همکاری مسئولان هیئت واترپلوی استان زنجان تاکید کرد: عدم اختصاص استخر برای تمرین تیم مهمان دور از اخلاق ورزشکاری است.

حمید شب‌انگیز با اشاره به هزینه‌هایی که تیم فولاد ماهان سپاهان به دلیل تاخیر در برگزاری مسابقه متحمل شده است، افزود: قرار بود این مسابقه ساعت 14 روز جمعه برگزار شود که به صبح روز شنبه منتقل شد.

وی اضافه کرد: مسئولان تیم فولاد ماهان سپاهان در مقابل همکاری با مسئولان، انتظار همکاری از مسئولان تیم هیئت شنای استان زنجان را داشتند.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول