اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

پیگیری ساخت سالن‌های استخر در شهرستان‌های گلستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ساخت سالن‌های اختصاصی و استخر در شهرستان‌های گلستان پیگیری می‌شود.

پیگیری ساخت سالن‌های استخر در شهرستان‌های گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن کرامت عصر سه‌شنبه در جمع مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان آزادشهر اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت دولت خدمتگزار سالن‌های چند منظوره خوبی در شهرها و روستاهای استان ساخته شد که بسیاری از آنان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تعدادی هم در آینده‌ای نزدیک افتتاح و مورد استفاده ورزشکاران قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان پربرکت بوده و در بخش ورزش خدمات شایسته‌ای به مردم شده و انتظار است سفر چهارم هیئت دولت به استان هم منشأ خیر و برکات باشد.
معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان خاطر نشان کرد: سالن‌های اختصاصی برای ورزش‌هایی به مانند تیراندازی، ژیمناستیک، وزنه‌برداری، سنگ‌نوردی، اسکواش و بسیاری از ورزش‌های دیگر می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای استان را در ورزش‌های مختلف فراهم کند و بستری مناسب را برای مبارزه و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ایجاد کند.
کرامت ابراز داشت: وجود استخر به منظور استفاده ورزشکاران و خانواده و روی آوردن بیشتر به ورزش شنا که مورد سفارش دین اسلام هم است بسیار ضروری می‌باشد و امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که در هر شهرستان حداقل یک استخر استاندارد در بخش دولتی داشته باشیم.
وی اضافه کرد: با توجه به آموزش شنا در بین دانش‌آموزان ابتدایی وجود استخرهای دولتی در شهرستان‌ها می‌تواند به پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در بخش ورزشی کمک فراوانی کند.
معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان آزادشهر با تمجید از قاسم برزمینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر متذکر شد: شهرستان آزادشهر فعالیت‌های خوبی در ورزش داشته و یکی از سه شهرستان برتر استان بوده و می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را کسب کند که در این میان زحمات مرادعلی منصوری نماینده مردم آزادشهر و رامیان مجلس شورای اسلامی و رؤسای هیئت‌های ورزشی قابل تقدیر است.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول