اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

راه‌اندازی نخستین سرسره آبی در استخر کاشان

خبرگزاری فارس: نخستین سرسره آبی با حضور مسئولان کاشان طی مراسمی در استخر مروارید سازمان رفاهی تفریحی شهرداری این شهرستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی نخستین سرسره آبی در استخر کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان پیش از ظهر امروز در این مراسم افزایش امکانات تفریحی و سرگرمی برای شهروندان کاشانی را از جمله اهداف راه‌اندازی سرسره آبی در کاشان دانست و اظهار داشت: این سرسره به ارتفاع 5.5 متر و به طول 23 متر ویژه گروه‌های سنی مختلف راه‌اندازی شده ‌است.
مهدی نادعلی هزینه راه‌اندازی این سرسره را 20 میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال شهروندان کاشانی از سرسره آبی تعداد تایم‌‌های عمومی استخر مروارید به 28 تایم در هفته افزایش یافته ‌است.
به گفته وی با اجرای این طرح تعداد تایم‌های عمومی آقایان از 15 تایم در هفته به 17 تایم و تعداد تایم‌های بانوان از 9 به 11 تایم افزایش می‌یابد.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان پیش‌بینی کرد: با راه‌اندازی سرسره آبی در استخر مروارید میزان استقبال شهروندان از این استخر حداقل 50 درصد افزایش می‌یابد. 
وی افزایش امکانات برای تفریحات سالم را برای شهروندان ضروری خواند و یادآور شد: شرایط خشک و بی‌روح زندگی ماشینی امروز بر لزوم وجود هیجانات و تفریحات سالم برای سنین مختلف جامعه می‌افزاید لذا می‌طلبد متولیان امر توجه بیشتری نسبت به این امر داشته باشند.   
استخر مروارید از مجموعه‌های تحت پوشش سازمان رفاهی تفریحی احداث شد که دارای استخر سرپوشیده کودکان و بزرگسالان به عرض 15 و طول 25 متر، دو سونای خشک و بخار و همچنین جکوزی است که در روزهای زوج در اختیار آقایان و روزهای فرد ویژه بانوان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول