اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی خبر داد

ارائه بلیت استخر و سینما به فرهنگیان زائر

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی قم گفت: یک وعده غذای گرم به فرهنگیان تا سرانه شش نفر و همچنین بلیت استخر و سینما تربیت به مسافران و زائران فرهنگی ارائه می‌شود.

ارائه بلیت استخر و سینما به فرهنگیان زائر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد حسین امین جعفری ظهر امروز در مراسم آغاز به کار ستاد تسهیلات نوروزی قم اظهار داشت: 380 مدرسه در استان قم نسبت به اسکان مسافران و زائران نوروزی اقدام می‌کنند که ثبت‌نام از طریق اینترنت از ابتدای اسفند ماه برای مدارس درجه یک آغاز شده است.

وی ادامه داد: سالن‌های ورزشی از طریق تربیت‌بدنی، مجتمع امام خمینی(ره) و تعدادی از امامزادگان از طریق اداره کل اوقاف و امور خیریه برای اسکان مسافران و زائران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی عنوان داشت: لباس متحدالشکل برای سرایداران مدارس تهیه شده و در اختیار آنها قرار گرفته است همچنین کارت شناسایی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

امین‌جعفری یادآور شد: در ایام نوروز یک وعده غذای گرم به فرهنگیان زائر تا سرانه شش نفر ارائه شده و بلیت استخر و سینما تربیت به مسافران و زائران اهداف می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 30 نفر ناظر و بازرس در ایام تعطیلات در مدارس حضور می‌یابند، تصریح کرد: در پایگاه‌های فرهنگی، نمایشگاه محصولات فرهنگی برپا شده و نسبت به ارائه تقویم زیارت، آداب زیارت حرم مطهر و جمکران اقدام خواهد شد.

مسئول کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی اذعان داشت: همچنین نقشه استان در پایگاه‌های فرهنگی توزیع می‌شود.

به گفته امین جعفری، طبق هماهنگی‌های انجام شده 250 میلیون تومان به منظور تهیه موکت، فرش، وسایل گرمایشی و سرمایشی در مدارس استان برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با هماهنگی‌های شهرداری قم بنرهایی در بستر رودخانه نصب شده است که اطلاعات مورد نیاز زائران را ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول