اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر هیئت نجات غریق کردستان خبرداد:

وجود 17 استخر شنا در کردستان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت نجات غریق استان کردستان از وجود 17 استخر شنا در سطح استان خبرداد.

وجود 17 استخر شنا در کردستان
 بهروز ادیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، به برگزاری سه دوره کلاس آمادگی نجات آقایان و دو دوره کلاس آمادگی نجات بانوان در سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: یک دوره کلاس آمادگی نجات غریق در سطح استان در تمامی رده‌های سنی توسط هیئت برگزار شده است.
وی از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری آقایان در این استان خبر داد و افزود: این دوره با شرکت 35 نفر برگزار و در پایان نیز به 22 نفر از شرکت کنندگان کارت مربیگری اهدا شد.
دبیر هیئت نجات غریق کردستان به حضور ناجیان برتر استان در مسابقات خاورمیانه اشاره کرد و گفت: تجربیات سال‌های گذشته موجب شد ورزشکاران با توان بیشتری در این دوره مسابقات وارد شوند.
به گفته ادیمی، کسب دو مدال طلا توسط فرزاد ذولفقاری و محیا خداد نتیجه تلاش و پشتکار بسیار خوب ورزشکاران استان در مسابقات خاورمیانه بود.
وی خاطرنشان کرد: کسب مقام چهارم 90.14 دوو امداد ساحلی نیز در این مسابقات از دیگر افتخارات ورزشکاران توانمند استان است.
ادیمی همچنین به موفقیت‌های بانوان ناجی کردستان در مسابقات خاورمیانه اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات امسال زودتر از سال‌های گذشته برگزار شد، ورزشکاران از آمادگی خوبی برخوردار نبودند.
دبیر هیئت نجات غریق کردستان اضافه کرد: با وجود عدم آمادگی کامل بانوان ناجی کردستان برای شرکت در این مسابقات، خوشبختانه با لطف خدا و تلاش آنان سه مقام چهارم برای استان کسب شد.

هیئت نجات غریق کردستان سومین هیئت برتر کشور شد
ادیمی با بیان اینکه هیئت نجات غریق استان در سال‌جاری به عنوان سومین هیئت برتر کشور معرفی شده است، تصریح کرد: این عنوان به لحاظ فعالیت‌های مطلوب واحد اداری، نظارت و بازرسی به استان اختصاص داد شد.
وی از برگزاری دو دوره کلاس آموزشی آب درمانی آقایان و بانوان در استان خبر داد و گفت: یک دوره از این کلاس‌ها در شهرستان مریوان ویژه آقایان و دوره دیگر در سنندج در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
به گفته دبیر هیئت نجات غریق کردستان، در حال حاضر 63 نفر دختر و 113 نفر پسر دانش‌آموز در مدرسه نجات غریق استان سازماندهی شده‌اند.
ادیمی یادآور شد: 148 نفر خانم و 243 نفر آقای ناجی درجه دو، 18 نفر خانم و 41 نفر آقا ناجی درجه یک و هشت نفر ناجی بین‌المللی بر کار استخرها سطح استان نظارت دارند.

فعالیت 10 غواص بین‌المللی در کردستان
وی اظهارداشت: در حال حاضر 9 غواص بین‌المللی تک ستاره و یک غواص بین‌اللملی دو ستاره در سطح استان فعالیت می‌کنند.
دبیر هیئت نجات غریق کردستان به فعالیت 31 خانم و 35 آقا به عنوان مربی آب درمانی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شش مدرس فدراسیون شامل آقا و خانم در این استان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول