اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

3 استخر در ایلام راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: سال آتی سه استخر در ایلام راه‌اندازی می‌شود.

3 استخر در ایلام راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی ظهر امروز در مجمع هیئت شنای استان ایلام، اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال آتی سه استخر به تعداد استخرهای ایلام افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از این استخرها در ابتدای سال 91 در شهر ایلام افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید، یک استخر نیز در مهران بازسازی شده که این استخر نیز به جمع استخرهای ایلام افزوده می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: استخری نیز در آبدانان در حال احداث داریم که نهایتا در خرداد ماه سال آتی به بهره‌برداری کامل خواهد رسید و یکی از زیباترین استخرهای استان ایلام است.

فتاحی تصریح کرد: در مجموع در استان ایلام 17 استخر وجود دارد که اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام برای ایجاد این استخرها تلاش فراوانی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: اکنون شهرستان‌های مهران، آبدانان، دره‌شهر، ایلام و ... دارای استخر بوده و جوانان فراوانی نیز در این فضاهای ورزشی مشغول ورزش هستند.

وی ادامه داد: افزون بر این نیز بسیاری از ادارات استان از جمله علوم پزشکی، پالایشگاه گاز و ... دارای استخر شنا هستند که بسیاری از مردم از این اماکن ورزشی بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: اکنون زیرساخت‌های استان برای توسعه ورزش شنا در ایلام فراهم است که باید به این مهم از سوی هیئت شنا توجه شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول