اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی کنگان خبر داد

احداث 16 استخر بزرگ ذخیره آب در بخش مرکزی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهاد کشاورزی کنگان از احداث 16 استخر بزرگ ذخیره آب در بخش مرکزی کنگان خبر داد.

احداث 16 استخر بزرگ ذخیره آب در بخش مرکزی کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله شجاعی ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای موقعیت بسیار خوبی در حوزه کشاورزی است و استفاده بهینه از امکانات این شهرستان موجب رشد و تقویت کشاورزی می‌شود.
وی افزود: این شهرستان در تولید محصولات خارج از فصل به ویژه در تولید گوجه‌فرنگی خارج از فصل نقش مهمی دارد و در سال جاری نیز تولیدات بسیار ارزشمندی داشته است.
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کنگان با اشاره به اختصاص اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کشاورزی شهرستان گفت: این امر موجبات رشد و توسعه کشاورزی را فراهم کرده و انتظار داریم با جذب این اعتبارات به نتایج ارزشمندی برسیم.
شجاعی از احداث 16 استخر بزرگ ذخیره آب در بخش مرکزی کنگان خبر داد و اذعان داشت: 10 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به منظور ساخت 16 استخر بزرگ ذخیره آب در 3 شهر و 13 روستای بخش مرکزی کنگان تخصیص یافته است.
وی یادآور شد: هر کدام از این استخرها قابلیت ذخیره 70 مترمکعب آب را دارد و احداث این استخرها گام بزرگی در رونق کشاورزی در روستاهای این بخش است.
شجاعی اضافه کرد: تمیزی آب، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ارزش افزوده، استفاده از استخرها برای پرورش ماهی و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های این استخرهاست.
وی همچنین از تخصیص 1 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ایجاد جاده بین مزارع در شهر بنک و روستای اخند خبر داد و گفت: ایجاد این جاده‌های بین مزارع موجب سهولت و تسریع در انتقال محصولات به بازار می‌شود.
شجاعی بیان کرد: از همه مسئولان شهرستان و بخش مرکزی به دلیل حمایت از کشاورزی در این شهرستان تقدیر می‌کنیم و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/خ۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول