اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار

استخر شنای کنگان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان گفت: با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار استخر شنای کنگان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

استخر شنای کنگان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علی حاجیانی بعد از ظهر امروز در بازدید از استخر در حال احداث کنگان اظهار داشت: توسعه امکانات ورزشی و افزایش فضای ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال جاری است.
وی افزود: گسترش و توسعه فرهنگ ورزش و تفریحات سالم امری مهم و ارزشمند است و در شرایط کنونی برای جذب جوانان به سمت ورزش تلاش خوبی صورت گرفته است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان با اشاره به تلاش برای تکمیل استخر کنگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون استخر شنای کنگان بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
حاجیانی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه در اسفند ماه 86 شروع شد و پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.
وی یادآور شد: استخر کنگان از پروژه‌های مهم ورزشی در این بندر است و این پروژه در زمینی با زیربنای یک‌هزار و 400 متر مربع در حال احداث است.
این مسئول ابراز داشت: این پروژه شامل استخر شنا، سونا و جکوزی و ساختمان اداری دو طبقه است و از استانداردهای روز برخوردار است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل کمک‌های نفت و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان پیش‌بینی شده است.
حاجیانی ادامه داد: شهرستان کنگان دارای استعدادهای ارزنده‌ای در ورزش است و برای شکوفا شدن این استعدادها باید امکانات و تجهیزات ورزشی را افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم در توسعه زیرساخت‌های ورزشی اهتمام جدی دارد و امیدوار هستیم در بهبود ورزش شهرستان به موفقیت بیشتری برسیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول