اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی:

دبیر کل هلال‌احمر اعتبار استخر شیروان را تأمین کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی از تأمین اعتبار تکمیل استخر شنای سرپوشیده شیروان در سفر اخیر دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور به این استان خبر داد.

دبیر کل هلال‌احمر اعتبار استخر شیروان را تأمین کرد
حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه استخر شنای هلال‌احمر شیروان هم اکنون 50 درصد پیشرفت دارد، اظهار داشت: در جریان بازدید دبیر کل مقرر شد تا این استخر شنا تا اردیبهشت سال آینده آماده شود.
وی با اشاره به اینکه این پروژه دارای هزار و 680 متر زیربنا است، گفت:‌ برای تکمیل استخر در دست ساخت شیروان، پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
سجادی همچنین اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار برای امسال و سال آینده به جمعیت هلال‌احمر استان را از دیگر دستاوردهای سفر ظاهر رستمی به خراسان شمالی عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبارات در قالب اهدای امکانات، تجهیزات درمانی و توان‌بخشی، خودروی نجات، آمبولانس، ست نجات، ماشین‌های امداد و نجات به این استان اختصاص می‌یابد.
وی آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای هلال را در سفر مسئولان این جمعیت به استان برشمرد و گفت:‌ در قالب این مجموعه فرهنگی استخر سرپوشیده با هزار و 600 متر زیربنا در بجنورد احداث می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی همچنین آغاز اجرای شش پروژه جمعیت هلال احمر استان را مورد اشاره قرار داد و افزود: این پروژه‌ها اعم از امداد و نجات جاده‌ای و مجتمع‌های فرهنگی ورزشی بوده که با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر آغاز شد.
وی اظهار داشت: پایگاه امداد و نجات امام رضا (ع) در محور فاروج، پایگاه امداد و نجات امام سجاد (ع) در محور شیروان- فاروج، مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای هلال و همچنین دو پروژه مرکز آموزش تخصصی امداد و نجات و اردوگاه فرهنگی امداد و نجات هلال‌احمر خراسان شمالی از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور دبیر کل هلال احمر کار خود را آغاز کرد.
به گفته سجادی، همچنین در این سفر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در محور ارتباطی چمن بید با 235 متر زیربنا و صرف یک میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.
خراسان شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، حدود 870 هزار نفر جمعیت دارد.
این استان در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.
بر اساس گزارش مدیریت بحران خراسان شمالی، این استان جزو 10 استان حادثه خیز کشور به شمار می‌رود.
انتهای پیام/و۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول