اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

استخر و سالن ورزشی ویژه بانوان قم افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم گفت: دو طرح ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر و گرامیداشت سی‌ و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

استخر و سالن ورزشی ویژه بانوان قم افتتاح می‌شود

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: طرح‌های ورزشی مورد نظر ویژه بانوان ورزشکار و ورزش دوست استان قم ساخته و احداث شده‌اند که این پروژه‌ها تدابیر اداره کل ورزش و جوانان قم را برای تدارک بهینه امکانات و فضاهای ورزشی در شهر قم را بیش از پیش محقق می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: طرح‌های ورزشی مورد نظر شامل استخر و سالن ورزشی در بوستان تفریحی و ورزش بانوان نرگس قم است که برای استفاده ورزشکاران و ورزش دوستان رشته شنا آماده بهره‌برداری است.

وی بیان داشت: استخر و سالن ورزشی بانوان در بوستان تفریحی ورزشی نرگس قم از طرح‌های زیبا و مجهز ورزشی ویژه بانوان و از طرح‌هایی محسوب می‌شوند که با استفاده از اعتبارت ملی و استانی احداث شده و امکان پرداختن به ورزش را برای بانوان قم بیشتر از گذشته فراهم خواهد کرد.

جهان‌بینی خاطر نشان کرد: این طرح‌ها در مراسمی ویژه با حضور مسئولان استان قم، همکاران اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان قم روز پنجشنبه این هفته در نهمین روز از دهه مبارک فجر در بوستان نرگس قم به بهره‌برداری می‌رسند.

جهان‌بینی با اشاره به روند رو به رشد افزایش سرانه فضاهای ورزشی در استان قم در سال‌های اخیر‌ تاکید کرد: 9 فضای ورزشی در هفته تربیت‌ بدنی و پنج مکان ورزشی در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سال 1388 و همچنین هشت فضای ورزشی دیگر در هفته دولت و دهه فجر سال 1389 در قم به بهره‌برداری رسید و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

وی بیان داشت: این در حالی است که در خرداد ماه امسال نیز به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، همزمان با سراسر کشور، سه طرح ورزشی اعم از زمین روباز ورزشی روستای صرم، پیست اختصاصی تیر و کمان در مجموعه ورزشی 15 خرداد و مهم‌تر از آن سالن بین‌المللی اسکواش واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در شرایط فعلی چند طرح ورزشی نیمه‌تمام در استان قم وجود دارد که در تعامل با مسئولان استان و وزارت ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم بخش عمده‌ای از آنها را به سرعت به پایان رسانده و آماده بهره‌برداری کنیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با بهره‌برداری از این طرح‌ها سرانه فضاهای روباز و سرپوشیده ورزشی قم با سرعت مناسبی در مسیر نزدیک شدن به سرانه هدف برنامه توسعه کشور پیش می‌رود و ان‌شاءالله این روند بهتر از گذشته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول