اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره:

فرهنگیان شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: معلمان باید با الگوگیری از شهید مطهری زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر کشور در تمام زمینه‌ها باشند.

فرهنگیان شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند

احمد بختیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه هفته معلم فرصتی برای تکریم و تجلیل از معلمان جامعه است، اظهار داشت: قدردانی از زحمات این قشر در روز معلم، زنده نگهداشتن ارزش‌های علم و دانش است که موجب افزایش انگیزه برای گام برداشتن در این مسیر می‌شود.

وی بهره‌گیری از اندیشه‌های ناب استاد شهید مرتضی مطهری در زندگی انسان‌ها به‌ویژه معلمان را حائز اهمیت دانست و بیان داشت: معلمان باید با الگوگیری از این بزرگوار زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر کشور در تمام زمینه‌ها باشند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با بیان اینکه گاهی اوقات الگوگیری یک دانش‌آموز از رفتار و کردار معلمش او را به درجات بسیار بالای کمال و انسانیت می‌کشاند، خاطرنشان کرد: این امر رسالت معلم را به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه بسیار سنگین‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم تلاش هر چه بیشتر دانش‌‌آموزان در راستای تحصیل علوم مختلف ابراز داشت: دانش‌آموزان باید در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

بختیاری در ادامه افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در قله‌های رفیع عزت و سربلندی قرار گرفته است که نوجوانان و جوانان باید با تحصیل علوم مختلف در مسیر توسعه و تعالی نظام قدم بردارند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان از هر فرصتی در راستای تحقق اهداف شوم خود بهره می‌گیرند.

وی وحدت و همبستگی ملی را مهمترین سپر در برابر توطئه‌های دشمنان عنوان و تصریح کرد: تمامی آحاد جامعه باید با وحدت و همبستگی و با حراست از آرمان‌های امام و شهدا، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

بختیاری با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت اسلامی و رسالت خطیر معلمان اضافه کرد: یکی از اهداف مهم رسالت انبیاء پرورش و تهذیب است که در حقیقت رسالت آموزش و پرورش نیز برگرفته از این مهم بوده و اهمیت کار معلمان را می‌رساند.

وی در ادامه به برنامه‌های هفته معلم شهرستان خرم‌دره اشاره و خاطرنشان کرد: صدور لوح تقدیر برای همه فرهنگیان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقه پژوهشی در زمینه مقام علم و معلم از برنامه‌های این هفته است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره افزود: دیدار فرهنگیان با امام جمعه خرم‌دره، برپایی نمایشگاه کتب شهید مطهری در تمام مدارس و برگزاری همایش حکمت مطهر از دیگر برنامه‌های هفته معلم محسوب می‌شود.

وی از انتشار ویژه‌نامه به مناسبت هفته معلم خبر داد و بیان داشت: مراسم تجلیل از فرهنگیان در مدارس، دیدار از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان فرهنگی و نیز گردهمایی اعضای حلقه صالحین خواهران و برادران از برنامه‌های هفته معلم است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول