اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند تأکید کرد

لزوم آشنایی نسل جوان با اندیشه شهید مطهری

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: آشنایی نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان با کتب، آثار و اندیشه‌های شهید مطهری ضروری است.

لزوم آشنایی نسل جوان با اندیشه شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه، در شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: جامعه‌ای که از آموزش و پرورش قوی و کارآمد برخوردار باشد در زمینه‌های مختلف می‌تواند در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشد بنابراین تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی در جامعه توسط مسئولان فرهنگی کشور ضروری است.

وی افزود: ترویج معنویت بین نسل جوان به ویژه در خانواده آموزش و پرورش که گسترده‌ترین اجتماع فرهنگی کشور است امر مهمی به شمار می‌رود.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: تقویت زیرساخت‌های معنوی همواره با تحصیل علم و دانش مورد نیاز جامعه، نقش مهمی در کاهش وابستگی کشور به دیگر کشورها دارد بنابراین همه خشم و عصبانیت دشمن از این است که ایران اسلامی توانسته بدون نیاز به دیگر کشورها در عرصه‌های علمی جزء کشورهای ممتاز و طراز اول علمی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: دشمنان هر ساله با ترفندهای مختلف و شیطانی به دنبال کارشکنی هستند اما غافل از اینکه تحصیل علم و دانش همراه با کسب معرفت دینی در بین نسل جوان نهادینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز از حرکت به سمت توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز بازار کار در نهاوند در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین و دانش‌آموزان اشتغال است در حالی که اگر دانش‌آموز و جوانان آموزش‌های مختلف مهارت زندگی و رشته‌های مورد نیاز بازار کار را در کنار دروس تحصیلی فرا گرفته باشند این دغدغه رفع و به امید و نشاط تبدیل می‌شود.

علیرضا تکلو افزود: سال 91 در نهاوند سال توجه به توسعه کمی و کیفی رشته‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم تصریح کرد: در این هفته ضمن تجلیل از مقام شامخ معلمان بیش از 50 برنامه مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی و ورزشی با موضوع توجه به جایگاه رفیع معلم در سطح مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول