اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرری:

معلم سازنده اندیشه انسان‌های والا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرری با اشاره به جایگاه معلم گفت: معلم سازنده اندیشه انسان‌های والا است.

معلم سازنده اندیشه انسان‌های والا است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه همگان به تقوای الهی با اشاره به 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم اظهار داشت: حیات معنوی جامعه امروز به دست معلمان قرار داده شده است و معلم باید برای دانش‌آموزان در جامعه اسوه باشد.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با شهید مطهری عنوان کرد: امام خمینی در ارتباط با شهید مطهری فرمودند « تمام تألیفات استاد مطهری بدون استثنا برای جامعه تاثیر گذار و مفید است».

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استاد شهید مطهری مانند چشمه جوشانی است که همه از این منبع بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: معلمان هدایت‌گران و راهنمایان جامعه بشری در عصر حاضر هستند و مردم فرزندان خود را نزد معلمان به امانت گذاشته‌اند.

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه معلم رسالت مهم یاددهی و ارشاد را برعهده دارد، تاکید کرد: معلم فرد است که سازنده اندیشه و فکر انسان‌های والا است.

امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: برای اینکه این شعار محقق شود باید این هفته را گرامیداشت چرا که حمایت از کارگران و کشاورزان شعار استقلال را در کشور کاربردی کرده و تولید ملی را افزایش می‌دهد و برای تحقق این مهم همه باید به سه اصل محکم‌کاری، درست‌کاری و وجدان کاری توجه ویژه کنند.

وی در ادامه با اشاره به نشست 1+5 در استانبول تاکید کرد: این نشست نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی بود و این نشست علاوه بر عزت ملت ایران نتیجه پیروی و مقاومت ملت ایران بر سر ولایت است و حاضران در این نشست باید به‌صورت منطقی با ایران برخورد کنند.

امام جمعه موقت شهرری در پایان با اشاره به اهمیت شرکت در دوره دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلام گفت: مهمترین دلیل برای شرکت در انتخابات پاسخ به ندای مقام معظم رهبری است و مردم باید هر مرحله از انتخابات را یک تکلیف شرعی دانسته و به صورت حداکثری حضور یابند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول