اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری خبر داد

تدوین برنامه مطالعاتی آثار شهید مطهری در مدارس علمیه

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری گفت: برنامه‌هایی برای مطالعه آثار شهید مطهری توسط طلاب حوزه‌های علمیه طراحی شده و به مرحله اجرا درخواهند آمد.

تدوین برنامه مطالعاتی آثار شهید مطهری در مدارس علمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی مطهری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهید مطهری با آیت‌الله مقتدایی اظهار کرد: مرکز مدیریت حوزه علمیه قم عنایت ویژه‌ای به مسئله مطالعه آثار شهید مطهری دارد و این امر قابل تقدیر است.

وی افزود: مطالعه آثار این شهید بزرگوار دارای اهمیت فراوانی است و در این خصوص رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرده‌اند که مطالعه با دقت یک دوره از آثار شهید مطهری موجب رسیدن به معارف کاملی از مباحث اسلامی می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طراحی برنامه‌هایی ویژه مطالعه آثار شهید مطهری در مدارس علمیه گفت: امیدواریم این برنامه‌ها موجب شوند که طلاب بتوانند از معارف اسلامی نابی که به زبان ساده در کتاب‌های این شهید گردآوری شده استفاده کنند.

وی از انتشار سه کتاب جدید از آثار شهید مطهری خبر داد و افزود: کتابی با عنوان «زن و مسائل قضایی و سیاسی» و جلد دوازدهم یادداشت‌های استاد مطهری، طی ماه جاری منتشر می‌شوند و علاوه بر این کتابی با عنوان «انسان‌شناسی» در اولویت انتشار قرار دارد.

مطهری ادامه داد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در برگزاری مراسم سالگرد شهید مطهری در مسجد اعظم قم نیز همکاری گسترده‌ای داشته و این امر موجب خوشحالی همه دوست‌داران آن شهید شده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول