اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده پیراپزشکی علوم‌پزشکی همدان:

اساتید، شهیدمطهری را الگوی خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم ‌پزشکی همدان گفت: اساتید، شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند.

اساتید، شهیدمطهری را الگوی خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی حیدری ظهر امروز شنبه در پنجمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و هفته آموزش ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: اساتید باید تلاش کنند تا ویژگی‌ها و فنون شهید مرتضی‌ مطهری را در زندگی خود به کار برده و دانشجویان را با سرچشمه‌های علم و معرفت بیش از پیش آشنا کنند.

وی افزود: تمام اساتید با مطالعه زندگینامه، تألیفات و سخنرانی‌های شهید مطهری می‌توانند به خوبی با حوزه فعالیت ایشان آشنا و اندوخته‌های خود را بدون منت در اختیار دانشجویان قرار دهند.

رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم‌ پزشکی همدان خاطرنشان کرد: در هفته آموزش و جشنواره شهید مطهری از فعالیت‌های نوآورانه و ابتکارات دانشجویان و همکاران در زمینه آموزش تقدیر می‌شود و فعالیت‌های پژوهشی در کمیته دانشکده مورد بررسی قرار گرفته و رتبه‌بندی می‌شود.

وی بیان کرد: در نمایشگاه هفته پژوهش تولیدات علمی اساتید و دانشجویان در طی یک سال گذشته به نمایش درآمده و شامل کتاب، طرح‌های تحقیقاتی، پایان‌نامه و نرم‌افزارهایی است که توسط اساتید در کلاس‌ها تدریس می‌شود.

حیدری تعداد دانشجویان رشته پیراپزشکی را 820 نفر با دارا بودن 16 نفر عضو هیئت‌ علمی عنوان و تصریح کرد: پنچ گروه آموزشی بیهوشی، اتاق ‌عمل، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی و کتابداری و اطلاع‌رسانی در مجموعه دانشکده پیراپزشکی فعالیت می‌کنند که امید است با توجه به تعداد دانشجویان و اعضاء کم هیئت علمی بتوانیم رتبه نخست نمایشگاه هفته پژوهش را کسب کنیم.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی همدان نیز گفت: اسلام تنها دینی است که برای مقام عالم و جایگاه معلم تکریم ویژه‌ای قائل است تا جایی که پیامبر اکرم(ص) بوسیدن دست عالمان را بدون اشکال می‌داند و امام صادق(ع) نیز در فرمایشات خود عالمان را در روز محشر به عنوان شفاعت‌کنندگان امت به شمار می‌آورند.

مجید علی‌محمدی افزود: امروز در آمار جهانی، ایران دارای رتبه نخست تولید علم در منطقه است که خود بیانگر وظیفه خطیر دانشجویان و اساتید در تمام عرصه‌های علم و دانش است.

وی در پایان گفت: موفقیت امروز ایران اسلامی به برکت وجود اهل بیت(ع) و رهبری ولی فقیه است که امید می‌رود با تلاش و کوشش روزافزون بتوانیم قدرت علمی خود را بیش از پیش در منطقه و جهان شکوفا کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول