اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

توسل به حضرت زهرا (س) توفیق زندگی با سعادت‌تر را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: توسل کامل و دل سپردگی به ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا (س) باعث رفع مشکلات و توفیق برای ادامه زندگی با سعادت‌تر و معنوی تر می‌شود.

توسل به حضرت زهرا (س) توفیق زندگی با سعادت‌تر را به همراه دارد

حجت الاسلام مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: تلاش برای برپایی جامعه‌ای معنویت محور امروز به عنوان یک دغدغه بسیار مهم و همچنین اساسی در سطح جامعه مطرح است.

وی اضافه کرد: حضور بانوان در جامعه برای توسعه و پیشرفت هر‌چه بیش‌تر کشور لازم و تأکید فراوانی هم به آن شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ دینی در کشور تصریح کرد: هجمه‌هایی که امروز دشمنان بر روی جوانان جوامع اسلامی به ویژه کشور ما وارد می‌کنند، بسیار وسیع و گسترده است که بدون استعانت از قرآن کریم و ائمه اطهار مقابله با آنها غیرقابل ممکن است.

عباسی عنوان کرد: پیامبر اسلام در روز‌های ابتدایی تبلیغ خود با مشکلات بسیاری مواجه بودند که البته این موانع به هیچ‌وجه سبب دلزدگی و نا‌امیدی آن حضرت از اشاعه دین خداوند و دوری از تبلیغ نشد.

وی ادامه داد: تنها سران مکه که در ابتدا مشرک بودند با انواع آزار و شکنجه‌های روحی و جسمی در صدد بودند که پیامبر اکرم (ه) را مجبور به عقب‌نشینی و کوتاه آمدن از تبلیغ دین مبین اسلام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: پیامبر در مسائل و قضایای مختلف که برای ایشان پیش آمده بود، بدون هیچ ترس و واهمه‌ای و تنها با توکل بر خداوند متعال سبب سرافرازی و سربلندی خود و اسلام شدند.

عباسی تصریح کرد: دخت گرامی و عزیز پیامبر اسلام هم از زمانی که با حضرت علی (ع) ازدواج کرد لحظه‌ای از تبلیغ مستقیم و همچنین غیرمستقیم دین جدش غافل نبود و هیچ‌ یک از مشرکان هم  نمی‌توانستند در مقابل راستگویی‌ها و تبلیغات آن بانوی مکرمه ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه فضائل فراوانی در مدح ائمه اطهار بیان شده است، خاطرنشان کرد: توسل کامل و دل‌سپردگی به ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا (س) سبب رفع مشکلات و توفیق برای ادامه زندگی با سعادت‌تر و معنوی‌تر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا تصریح کرد: توجه واقعی به دین و دوری از دام‌های شیطان در واقع همان رستگاری حقیقی است که پیامبران و قرآن کریم آن را به مردم بشارت داده اند.

عباسی عنوان کرد: تلاش برای برپایی جامعه‌ای سالم، پاک و مهربان باید همواره به‌عنوان اصلی‌ترین دغدغه آحاد جامعه و مسئولان قرار گیرد.

وی در خاتمه با بیان روایات و احادیثی از حضرت زهرا (س)، حفظ حجاب بانوان و دوری از بی‌عفتی در جامعه را امری مهم دانست و تصریح کرد: تمام مردم می‌دانند که نقش فرهنگ ناب و ارزشمند اسلامی برای تحقق خواسته‌های آرمانی امری اساسی است و به همین منظور باید همواره در راستای ایجاد این فرهنگ ارزشمند در جامعه تلاش کرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول