اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

مشکل آسفالت خیابان‌های زنجان با کمک مسئولان حل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری نهضت آسفالت‌ریزی در شهرهای استان زنجان رخ می‌دهد، گفت: مشکل آسفالت خیابان‌های زنجان با کمک مسئولان حل می‌شود.

مشکل آسفالت خیابان‌های زنجان با کمک مسئولان حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد عینی‌فرد بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به مسائل پیش آمده در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: اعضای شورای شهر زنجان روز دوشنبه در نشستی فوق‌العاده موضوع استعفای شهردار زنجان را بررسی و با آن موافقت کردند.

وی به انتخاب حبیب‌الله ملایی‌یگانه به سمت سرپرست شهرداری زنجان که در حال حاضر معاون شهرسازی شهرداری زنجان است، اشاره کرد و افزود: وی از کارکنان باسابقه شهرداری است و سمت‌های مختلفی را در شهرداری زنجان از جمله شهرداری منطقه 2 را داشته است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به عملکرد مثبت شهردار زنجان در سه سال همکاری با شورای شهر زنجان ادامه داد: ناصر موسوی در دوران خدمت خود پروژه‌های عمرانی خوبی را در سطح شهر زنجان عملیاتی کرد.

وی احداث پل ولی‌عصر زنجان، بازگشایی طرح‌های چندین ساله از جمله دلجویی، تملک‌های صورت گرفته در سبزه‌میدان برای عملیاتی کردن طرح سبزه‌میدان را از جمله اقدامات شهرداری زنجان در دوران ناصر موسوی عنوان کرد.

عینی‌فرد به وجود مشکل در داخل و خارج شهر زنجان در مورد آسفالت خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: خرابی آسفالت خیابان‌های موضوع همه‌گیری در سطح شهرهای استان زنجان است.

وی اضافه کرد: با توجه به بزرگ بودن شهر زنجان مشکل آسفالت در سطح خیابان‌های آن بیش‌تر به چشم می‌خورد.

با اشاره به تأکیدات مسئولان استانی از جمله استاندار زنجان افزود: سال جاری در استان زنجان نهضت آسفالت‌ریزی به راه خواهد افتاد.

وی تأکید کرد: سرعت آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان قابل توجه خواهد بود.

عینی فرد تصریح کرد: حکم سرپرستی یگانه در شهرداری زنجان در حال پی‌گیری است و به زودی ابلاغ می‌شود.

وی تأکید کرد: مردم شهر زنجان مطمئن باشند که شهردار جدید زنجان به زودی انتخاب و معرفی می‌شود.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه خودش نامزد کسب ریاست شورای شهر زنجان نیست برای رئیس جدید شورای شهر زنجان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول