اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرج خبر داد

تخصیص 100 میلیارد تومان بودجه برای آسفالت خیابان‌های کرج

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهردار کرج اعلام کرد: برای اجرای نهضت آسفالت در این شهرستان اعتبار مالی لازم در حدود 100 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

تخصیص 100 میلیارد تومان بودجه برای آسفالت خیابان‌های کرج

علی‌اصغر کمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری کرج در سال 91 که حجم اصلی کارها را در معاونت فنی و عمرانی به خود اختصاص داده، موضوع اصلاح معابر و خیابان‌های سطح شهر است.

وی تصریح کرد: متأسفانه اکثر خیابان‌های مرکز استان البرز باید به‌سازی و آسفالت شوند و مدیریت شهرداری معتقد است که درخواست‌های مردم در این زمینه به حق بوده و باید برنامه‌ریزی کاملی برای تحقق این خواسته انجام شود.

این مسئول ادامه داد: به همین دلیل طرحی تحت عنوان نهضت آسفالت در شهرداری کرج تدوین و از ماه‌ها قبل این وعده به مردم داده شد که به زودی عملیات عمرانی اجرای این طرح آغاز می‌شود.

کمالی‌زاده خاطرنشان کرد: پس از احداث کارخانه بزرگ آسفالت کرج و تأمین اعتبارات مالی لازم، از ابتدای سال جاری آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی مرکز استان البرز آغاز شده است.

وی اعلام کرد: برای اجرای این طرح بودجه‌ای در حدود یک صد میلیارد تومان از سوی شهرداری و با هماهنگی شورای اسلامی شهر تخصیص یافته است و از نظر منابع مالی و مواد اولیه مشکلی نداریم.

* اجرای نهضت آسفالت با پایان تابستان به اتمام می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج شهرداری کرج در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه چه زمانی خیابان‌ها و معابر کرج به‌سازی می‌شود؟ گفت: در زمان برنامه‌ریزی برای اجرای طرح فوق، یک محدوده زمانی مشخص را تعیین کرده و تلاش داریم در مدت معین تمام خیابان‌ها و معابر اصلی کرج را آسفالت کرده و به‌سازی کنیم.

کمالی‌زاده اظهار داشت: براساس این برنامه‌ریزی باید تا پایان فصل تابستان کار به اتمام رسیده و در فصل پاییز و زمستان سال جاری و آغاز بارش‌ها عملیاتی در این حوزه نداشته باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش پیمانکار و مأموران معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج، این وعده تحقق یابد.

* زیباسازی محیط شهری دومین اولویت شهرداری کرج است

کمالی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود، زیباسازی محیط شهری را دومین اولویت شهرداری کرج توصیف کرد و گفت: در معاونت فنی و عمرانی برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی در پایان تأکید کرد: البته تحقق این مهم از عهده یک دستگاه خارج است و باید نهادهای دیگر با شهرداری همکاری‌ لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول