اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

250 هزار تن آسفالت در اردبیل توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: امسال تلاش می‌کنیم 250 هزار تن آسفالت در معابر شهری اردبیل توزیع کنیم.

250 هزار تن آسفالت در اردبیل توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل صدیف بدری در جریان بازدید از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اردبیل اظهار داشت: آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی شهر از اولویت شهرداری در سال جدید است.

وی افزود: کارخانه آسفالت شهرداری با فعالیت مضاعف و بکارگیری تجهیزات و امکانات لازم و بسیج نیروهای انسانی مجرب، نسبت به سال‌های گذشته تولید خود را افزایش داده و قیر به اندازه کافی در استخرهای مخصوص و در دمای استاندارد ذخیره‌سازی شده است.

این مسئول با اشاره به همت شهرداری برای آسفالت معابر شهر ابراز داشت: در حال حاضر روزانه در هر منطقه شهرداری حدود هشت پیمانکار مشغول زیر‌ سازی و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها هستند.

شهردار اردبیل ادامه داد: اقدامات مختلفی در راستای آبادانی شهر انجام شده و هر روز پروژه‌های متعدد کوچک و بزرگ در نقاط مختلف شهر اجرا می‌شود.

بدری اظهار داشت: شهرداری اردبیل در بودجه سال 91 نسبت به درآمد شهرداری، عمده اعتبارات پیش‌بینی شده را به حوزه عمران اختصاص داده است.

بدری تصریح کرد: با مساعد بودن هوا در چند روز گذشته، فعالیت‌ های قابل توجهی را آغاز کرده‌ایم و مصمم هستیم به انتظارات شهروندان در خصوص آسفالت معابر جامه عمل بپوشانیم.

بدری همچنین به عزم شهرداری در خدمت‌رسانی در دیگر حوزه ها اشاره کرد و گفت: گل‌کاری پارک‌ها، میادین و فضاهای سبز شهری، خط کشی خیابان‌ها و سرعت گیرها و اصلاح و تعویض جوب‌های فرسوده در نقاط مختلف شهر و رنگ‌آمیزی جداول از عمده فعالیت‌های شهرداری از زمان آغاز سال جدید است که امیدواریم با تلاش بیش از پیش مجموعه شهرداری رضایت شهروندان محترم حاصل شود.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول