اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی بجنورد:

نمک‌پاشی غیر اصولی به آسفالت معابر آسیب می‌رساند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی بجنورد با اشاره به آسیب‌دیدگی آسفالت‌ برخی از معابر این شهر گفت: یکی از دلایل عمده این آسیب‌دیدگی به نمک‌پاشی غیر اصولی در زمستان سال گذشته برمی‌گردد.

نمک‌پاشی غیر اصولی به آسفالت معابر آسیب می‌رساند

سیداسماعیل سیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این نحوه نمک‌پاشی سبب خوردگی آسفالت معابر شده است.

وی با بیان اینکه نمک‌پاشی معابر این شهر در فصل زمستان به صورت دستی انجام می‌شود، افزود: برای رفع این مشکل در سال جاری و سنوات آتی، شهرداری باید خرید دستگاه‌های مکانیزه نمک‌پاشی را در دستور کار خود قرار دهد.

سیدی در عین حال از اختصاص اعتبارات مناسب از سوی شورای اسلامی این شهر به منظور آسفالت معابر بجنورد در سال جاری خبر داد و گفت:‌ در سال گذشته نیز دست کم 50 میلیارد ریال برای آسفالت معابر این شهر اختصاص یافت.

عضو شورای اسلامی بجنورد همچنین با اشاره به افزایش قیمت دست کم 30 درصد قیر، خواستار اختصاص سهمیه مناسب به شهرداری‌ها به منظور عمران و آبادانی شهرها شد.

وی اظهار داشت: امروزه آسفالت معابر به‌ویژه محلات جدید شهر از خواسته‌های مردم است از این رو برای خدمات‌رسانی بیشتر و افزایش رضایتمندی آنان، باید این گونه حمایت‌ها از سوی شهرداری‌ انجام شود.

به گزارش فارس، بارش بی‌سابقه برف در سال گذشته مشکلات زیادی را برای تردد شهروندان در پی داشت.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول