اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده

فاز جدید کارخانه آسفالت اردبیل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فاز جدید کارخانه آسفالت هفته آینده در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

فاز جدید کارخانه آسفالت اردبیل راه‌اندازی می‌شود

صدیف بدری در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با راه‌اندازی این فاز روزانه یک‌هزار و 600 تن آسفالت تولید شده و در سطح شهر پخش خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه شهر اردبیل با فعالیت‌های عمرانی شهرداری و مناطق چهار‌گانه به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: با همکاری مناطق شهرداری و تفویض اختیارات و عقد قراردادها در حوزه‌های مختلف عمران شهری موفق شدیم اردبیل را به کارگاه عمرانی شهر‌سازی تبدیل کنیم.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه سالانه 200 هزار تن آسفالت در اردبیل تولید می‌شود، یادآور شد: با راه‌اندازی فاز جدید کارخانه آسفالت هیچ مشکلی در تولید و توزیع آسفالت نخواهیم داشت.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های حوزه زیبا‌سازی شهری نیز اشاره کرد و گفت:‌ در بخش کاشت گل و گیاه نسبت به سال گذشته و سال‌های ماقبل آن هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی پیشرفت قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم.

این مسئول با یادآوری اینکه 30 هزار نهال در سطح شهر توزیع شده است، بیان داشت: امسال با توزیع و کاشت نهال بالای سه سال که حرکت ممتازی در راستای کاشت گل و گیاه است موفق شدیم زیبا‌‌سازی شهری را توسعه دهیم.

شهردار اردبیل از تولید و توزیع 20 هزار جعبه گل بنفشه در سطح شهر اردبیل خبر داد و  تصریح کرد: یک سوم این گل‌ها از طریق خرید و دو سوم نیز تولید گل و گیاه شهرداری اردبیل است.

بدری با یادآوری اینکه حداقل عمر این گل‌ها دو ماه است، ادامه داد: ما با توجه به شرایط اقلیمی گل اطلسی را نیز که بیش از چهار برابر نسبت به سال‌های گذشته رشد داشته است پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه نظارت پروژه‌ها هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی در اردبیل آغاز شده است، افزود:‌ ما نظارت مستمر خود را برای بازدید از پروژه‌ها و به منظور تسریع در اجرای آنها آغاز کرده‌ایم که امیدواریم عواید این بازدید‌ها و حرکت ممتاز را شهروندان ما نیز مشاهده کنند.

 

شهروندان از حیث در‌آمد شهرداری را یاری کنند

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه انتظار شهرداری از مردم کمک به درآمدهای شهرداری است، به خبرنگار فارس ابراز داشت: پیش‌بینی می‌کنیم اگر این در‌آمدها به موقع و از طریق وصول عوارض اجرایی شود ما نیز بتوانیم گام‌های مهمی را در راستای توسعه و آبادانی شهر برداریم.

 

پل ارجستان سوم خرداد راه‌اندازی می‌شود

بدری همچنین از راه‌اندازی پل ارجستان تا سوم خرداد خبر داد و یادآور شد: ‌در کنار این فعالیت‌های عمرانی ما در صدد ایجاد دو مورد پارک و فضای سبز و باز‌سازی یک پارک نیز هستیم و علاوه بر آن چندین پارک کوچک در کارشناسان در حال احداث است.

این مسئول در پایان همچنین به تعریض فاز اول 32 متری ملاباشی تا شهرک کارشناسان اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای کندروی کمربندی دوم شهرک کشاورزی تا پل رضوان نیز در دست اجراست.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول