اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهردار زنجان خبر داد

لکه‌گیری خیابان‌های شهر زنجان با 1500 تن آسفالت

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: از آغاز لکه‌گیری خیابان‌های شهر زنجان یک هزار 500 تن آسفالت استفاده شده است.

لکه‌گیری خیابان‌های شهر زنجان با 1500 تن آسفالت

اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان زمان آغاز لکه‌گیری خیابان‌های شهر زنجان را 15 اسفند ماه سال گذشته اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان آسفالت در 25 روزکاری در سطح خیابان‌های شهر زنجان ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در برخی خیابان‌های وسط شهر اکیپ‌هایی به صورت شبانه فعالیت ‌می‌کنند، افزود: این کار در خیابان‌های امام، میدان انقلاب و سبزه‌میدان برای کمک به روانی ترافیک در روز انجام می‌شود.

معاون عمرانی شهردار زنجان تعداد اکیپ‌های فعال در سطح شهر زنجان را برای لکه‌گیری خیابان‌ها، 12 اکیپ اعلام کرد و گفت: این اکیپ‌ها تا اوایل اردیبهشت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی اضافه کرد: بعد از پایان لکه‌گیری خیابان‌های شهر، شهرداری نسبت به روکش خیابان‌های شهر زنجان اقدام خواهد کرد.

عزیزی با اشاره به اطلاعیه‌هایی که به شرکت‌های خدمات‌رسان ارسال شده است، گفت: این اطلاعیه‌ها به منظور آگاهی آنها از انجام روکشی در خیابان‌ها ارسال شده است و پس از انجام روکش دیگر مجوزی برای حفاری در خیابان‌های مورد نظر صادر نخواهد شد.

وی اعتبار تصویب شده برای آسفالت خیابان‌های شهر زنجان را 10 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: بنا به دستور شهردار اگر لازم باشد از بودجه سایر خدمات مانند جدول و پیاده‌روسازی هم در این بخش هزینه خواهد شد.

معاون عمرانی شهردار زنجان خیابان‌های اصلی مورد نظر برای روکش آسفالت را با اولویت خیابان‌های فدائیان اسلام، درمانگاه، قسمتی از خیابان امام، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان‌های اصلی شهرک‌های اقماری مانند الهیه و شهرک کارمندان اعلام کرد و ادامه داد: انجام روکش با اطلاع ساکنان خیابان‌ها انجام می‌شود تا اگر آنها هم تعمیرات داشته باشند قبل از انجام روکش انجام دهند.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول