اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار اردبیل:

60 درصد اعتبارات عمرانی شهرداری اردبیل به آسفالت اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی شهردار اردبیل گفت: نزدیک به 60 درصد اعتبارات عمرانی شهرداری اردبیل به آسفالت معابر اختصاص یافته است.

60 درصد اعتبارات عمرانی شهرداری اردبیل به آسفالت اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سید مرتضی صفوی صبح امروز در جلسه کار گروه ساماندهی مسایل شهری در اردبیل اظهار داشت: از 82 میلیارد تومان بودجه سال 91 مناطق شهرداری مبلغ 50 میلیارد تومان به بحث آسفالت و لکه‌گیری معابر فرسوده منظور خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور تسهیل در تردد شهروندان و همچنین تامین رفاه و ایمنی شهری همشهریان تا یک ماه آینده اکثر معابر شهر آسفالت خواهد شد. 

این مسئول با تاکید بر لزوم تسریع در روند آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها با هدف رفاه و آسایش و جلب رضایت شهروندان محترم اردبیلی، به عنوان یکی از محورهای کاری شهرداری در سال جاری، از آسفالت اکثر معابر شهر با کیفیت مطلوب خبر داد.

معاون اداری و مالی شهردار اردبیل افزود: کار شهرداری ذاتاً سازندگی و آبادانی است و شهرداری با تمام توان و ظرفیت خویش علیرغم مشکلات مالی و منابع درآمدی در راستای رفع محرومیت مناطق و عمرانی و آبادانی سطح شهر تلاش خواهد کرد.

صفوی با بیان اینکه شهریاران محله به عنوان یاوران شهر باید مشارکت قوی در کلیه امورات شهر داشته باشند، گفت: شهرداری یک نهاد غیر دولتی است که کلیه هزینه‌های عمرانی و جاری آن توسط شهروندان تامین می‌شود.

معاون اداری و مالی شهردار اردبیل میزان بودجه شهرداری اردبیل را نسبت به دیگر مراکز استان‌ها ناچیز برشمرد و افزود: شهرداران مناطق نسبت به میزان درآمدشان، اقدام به عمران و آبادی منطقه می‌کنند و شهرداری مرکز نیز در حد توان خویش از اجرای پروژه‌ها در مناطق حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: شهریاران محلات در واقع به عنوان شهردار محله بوده و نقش به سزایی می‌تواند در مشارکت و پرداخت به موقع عوارض شهروندان و تسریع در امور آنها در شهرداری با ارائه راهکار و نقطه نظرات و پیشنهادات داشته باشند.

صفوی بیان داشت: شهریاران باید تلاش کنند تا همچون پل ارتباطی مردم و  مسئولان انتقاد سازنده نقش خود را به خوبی ایفا کنند تا شاهد روزی باشیم که شهروندان در رفاه و آسایش و امنیت روحی و روانی، بدون مشکلات زیستی، محیطی زندگی و شهری در خور ملت بزرگی مثل شهروندان اردبیل به وجود بیاوریم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول