اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال ‌جاری

14 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال ‌جاری افزون بر 14 هزار کیلومتر راه روستایی در سراسر کشور آسفالت می‌شود.

14 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید سعید سیدعلایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: احداث 42 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در استان چهارمحال و بختیاری گامی موثر در مسیر خانه‌‎دار شدن مردم است.

وی افزود: از مجموع ظرفیت احداث واحدهای مسکن مهر در این استان 24 هزار واحد مسکن مهر تاکنون احداث شده است که از این تعداد 13 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 7 هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 4 هزار واحد نیز در بافت فرسوده احداث شده است.

سیدعلایی با اشاره به بازدیدش از شهرک منظریه شهرکرد، گفت: در حال حاضر 6 هزار و 730 واحد مسکونی در این شهرک در دست احداث است که از این تعداد یک هزار واحد به صورت خودمالکین در این استان در دست ساخت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی در این استان، گفت: اجرایی شدن 82 پروژه راه‌سازی در این استان در دستور کار قرار دارد که با اجرای این پروژه‌ها 620 کیلومتر راه اصلی و 182 کیلومتر راه روستایی به مجموع راه‌های استان افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال 14 هزار کیلومتر راه روستایی کشور آسفالت می‌شود، با تأکید بر اینکه حمل و نقل و مسکن در خدمات‌رسانی به مردم نقش اساسی دارد، گفت: مسئولان باید در مسیر تحقق عدالت‌محوری بتوانند در حوزه حمل و نقل و مسکن الگویی نمونه ارائه دهند.

سیدعلایی با اشاره به آیات قرآن کریم در راستای خدمات‌رسانی به مردم، گفت: رفع نیاز مردم یک نعمت است و در صورت ندانستن قدر این نعمت خداوند این نعمت را از ما می‌گیرد و همه بدانیم فرصت کوتاه است و وقت خود را به خدمات‌رسانی به مردم اختصاص دهیم.

وی با قدردانی از زحمات بی‌شائبه علی ابراهیمی، مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، گفت: تودیع مسئولی به معنای خداحافظی نیست، بلکه خدمت کردن از نقطه‌ای به نقطه دیگر است.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری امروز با حضور معاون وزارت راه و شهرسازی در شهرکرد برگزار شد، در این مراسم علی علیخانی مدیرکل سابق راه و ترابری چهارمحال و بختیاری به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب و از زحمات علی ابراهیمی مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی این استان قدردانی شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول