اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال صورت می‌پذیرد

انجام روکش آسفالت بیش از 80 درصد معابر شهر بیدستان

خبرگزاری فارس: شهردار شهر بیدستان گفت: امسال پروژه روکش آسفالت خیابان‌های شهر بیدستان با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.

انجام روکش آسفالت بیش از 80 درصد معابر شهر بیدستان

رضا طاهری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اجرای پروژه آسفالت شهر بیدستان اظهار کرد: امسال با اجرای پروژه روکش آسفالت خیابان‌های شهر بیدستان، بیش از 80 درصد خیابان‌های این شهر روکش آسفالت می‌شود.

وی کلنگ‌زنی سالن مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی شهر بیدستان با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان را شاخص‌ترین پروژه شهر بیدستان در سال جاری برشمرد و افزود: این پروژه در مدت اجرایی 12 ماه تا پایان سال جاری با هدف ارتقا خدمات فرهنگی، هنری و ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

* شهربازی تا پایان سال جاری احداث می‌شود

طاهری افزود: شهر بازی شهر بیدستان با اعتبار 800 میلیون تومان با هدف ارتقا خدمات تفریحی، ورزشی و رفاهی تا پایان سال جاری احداث می‌شود.

وی پایان اجرای پروژه فاضلاب شهری را از مهم‌ترین پروژه‌های شاخص شهر بیدستان در سال گذشته نام برد و گفت: در سال گذشته پروژه فاضلاب شهری با اعتبار شش میلیارد تومان در این شهر به اتمام رسید که پنج میلیارد تومان از اعتبار این پروژه توسط شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تأمین شده و یک میلیارد تومان دیگر برای ترمیم، مرمت و آسفالت خیابان‌ها توسط شهرداری شهر بیدستان اختصاص یافته است.

طاهری افزود: اجرای پروژه فاضلاب شهری از اواخر سال 89 آغاز شد و در مدت چهار ماه به اتمام رسیده که بر این اساس اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان رسیده است.

وی ارتقا بهداشت سلامت و خدمات رسانی بهتر به مردم شهر بیدستان را از مهم‌ترین اهداف این پروژه یاد و بیان کرد: شهر بیدستان نخستین شهر استان است که پروژه اجرای فاضلاب شهری در آن صد درصد با موفقیت انجام شده و به تصفیه خانه فاضلاب متصل شده است.

 

* عدم امکانات تفریحی علت اصلی مهاجرت مردم شهر بیدستان

وی با اشاره به سرشماری سال گذشته گفت: آمار جمعیتی شهر بیدستان نسبت به سرشماری سال 1385 تغییر چندانی نداشته است که ویژگی مهاجرت‌پذیری و مهاجرت‌گریزی این شهر یکی از علت‌های اساسی عدم تغییر جمعیتی در این شهر است.

طاهری افزود: افرادی که به این شهر مهاجرت می‌کنند بعد از فعالیت شغلی  از وضعیت مالی مساعدی برخوردار می‌شوند اما به علت نداشتن امکانات رفاهی، تفریحی، فرهنگی و ورزشی شهر بیدستان برای دستیابی به امکانات بهتر از این شهر مهاجرت می‌کنند و افراد دیگری دوباره به این شهر مهاجرت می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده شهرداری شهر بیدستان در سال جاری خاطر نشان کرد: امسال تلاش کردیم با سیاست‌گذاری‌های کاربردی و صحیح بتوانیم امکانات تفریحی، ورزشی، رفاهی و بهداشتی شهر بیدستان را بیش از پیش ارتقا دهیم و با توسعه شهری مناسب بتوانیم جمعیت شهر بیدستان را تثبت کنیم تا مردم این شهر بعد از مساعد مالی از این شهر مهاجرت نکنند.

وی بیان کرد: پروژه‌ ساماندهی امام‌زاده سلیمان(ع) و انتقال مزار شهر بیدستان از وسط شهر به جوار امام‌زاده سلیمان(ع) از دیگر پروژه‌های این منطقه در سال جاری است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول