اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان فصل کاری سال جاری صورت می‌گیرد

روکشی آسفالت 60 کیلومتر از اتوبان زنجان به قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تا پایان فصل کاری سال جاری 60 کیلومتر از اتوبان زنجان به قزوین آسفالت می‌شود.

روکشی آسفالت 60 کیلومتر از اتوبان زنجان به قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه سال جاری اکیپ‌های راهداری استان زنجان در جاده‌های استان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه زمستان سال گذشته استان زنجان از استان‌های پر برف و سرد کشور بود، خاطرنشان کرد: با وجود همه محدودیت‌ها در راستای خدمات‌رسانی به مردم در جاده‌های استان تلاش‌های لازم صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: قبل از آغاز سال جدید به دلیل نامطلوب بودن وضعیت اتوبان زنجان به قزوین لکه‌گیری‌های لازم صورت گرفت، خاطرنشان کرد: با لکه‌گیری‌های لازم این اتوبان برای تردد مسافران آماده شد.

وی با اشاره به اینکه 15 اکیپ سیار گشت راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی در جاده‌های استان حضور داشتند، یادآور شد: 50 راهدارخانه استان برای خدمات‌رسانی به مردم در جاده‌های استان اقدامات لازم را انجام دادند.

باباپور از روکشی آسفالت جاده زنجان به قزوین خبر داد و گفت: تا پایان فصل کاری سال جاری این اقدام صورت می‌گیرد.

*روکشی دو کیلومتر از جاده زنجان به قزوین

وی با بیان اینکه 60 کیلومتر از اتوبان زنجان به قزوین روکشی آسفالت می‌شود، تصریح کرد: تا کنون روکش آسفالت در دو کلیومتر از این اتوبان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه روکشی آسفالت این اتوبان به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: باندهای شمالی و جنوبی آسفالت‌ریزی می‌شود.

وی از آمادگی اداره‌کل راه و شهرسازی برای آغاز مسافرت‌های تابستانی خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول