اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

آسفالت روگذر شوشتر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از پیشرفت 50 درصدی آسفالت روگذر توحید خبر داد و گفت: تا پایان هفته عملیات آسفالت این روگذر به پایان می‌رسد.

آسفالت روگذر شوشتر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در بازدید از پروژه روگذر توحید اظهار داشت: آسفالت این پروژه بزرگ بیش از 50 درصد انجام شده است و تا اتمام این مرحله از کار، همچنان ادامه دارد.

وی افزود: برای اجرای این مرحله از پروژه بیش از 3 هزار تن آسفالت نیاز است که تامین این میزان آسفالت از کارخانه‌های آسفالت شهرستان شوشتر در حال انجام است.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه برای این پروژه بیش از2 میلیارد ریال اعتبار نیاز بود، تاکید کرد: استاندار خوزستان در بازدید از این پروژه این اعتبار را به شهرداری شوشتر داد و اداره راه شوشتر را موظف به اجرای آن کرد.

وی با اشاره به همکاری اداره راه و شهرداری شوشتر در آسفالت این پروژه گفت: اداره راه و ترابری شهرستان شوشتر در آسفالت این پروژه همکاری بسیار خوبی داشته است و تلاش‌های این اداره شایسته قدردانی است.

دُر با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر در اجرای پروژه‌های بزرگ در حال برنامه‌ریزی است، خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر برای اجرای پروژه‌های بزرگ در سطح شهر شوشتر در حال برنامه‌ریزی است و در این باره نیازمند اعتبار ویژه از طرف استانداری خوزستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل بازنشستگی کارکنان شهرداری برطرف شده است، افزود: پیش از عید نوروز 75 نفر از کادر شهرداری شوشتر بازنشسته شدند و در روزهای گذشته نیز مشکل بازنشستگی 9 نفر حل شد و آمار بازنشستگان شهرداری در یک ماه گذشته به 84 نفر رسیده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول