اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری قروه:

شاخص بهره‌مندی روستاییان قروه از راه آسفالته 53 درصد است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان قروه شاخص بهره‌مندی روستاییان این شهرستان از راه آسفالته را بیش از 53 درصد عنوان کرد.

شاخص بهره‌مندی روستاییان قروه از راه آسفالته 53 درصد است

حسن شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با اعلام این خبر اظهار کرد: سال گذشته 4 طرح راهسازی روستایی در شهرستان قروه به طول 7.21 کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

به گفته  رئیس اداره راه و ترابری شهرستان قروه، با بهره‌برداری از  این میزان راه روستایی آسفالته، هزار و 100 خانوار روستایی ساکن در 23 روستای شهرستان از امکانات آن برخوردار و طول راه‌های آسفالته شهرستان به 263 کیلومتر ارتقا یافت.

وی افزود: در حال حاضر 15 طرح راهسازی با اعتباری افزون بر 5 میلیارد و 137 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در 32 روستای شهرستان در دست اجراست.

شهبازی در ادامه با اشاره به عملیات اجرایی بزرگراه همدان ـ سنندج تصریح کرد: پارسال 12 کیلومتر از این بزرگراه حدفاصل روستای گنجی تا قروه با اعتبار 22 میلیارد و 800 میلیون ریال از اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این طرح با عنوان طرح مهر ماندگار در قطعه قروه - داشبلاغ با اعتبار 14 میلیارد ریال به طول 5.3 کیلومتر در دست اجراست که تاکنون 25درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راه و ترابری قروه همچنین به اجرای طرح بزرگراه قروه - سریش‌آباد اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح به طول 9 کیلومتر با قرارداد اولیه 4 میلیارد و 300 میلیون ریال در دست احداث است که با هزینه‌ای بالغ بر 950 میلیون ریال 8.2 کیلومتر از آن دکاپاژ و 6.1 کیلومتر آن آسفالت شده است.

شهبازی به دیگر فعالیت‌های این اداره در بخش راهداری و نگهداری راه اشاره کرد و افزود: در راستای نگهداری ابنیه و ادوات، راهداری پارسال 20 میلیارد و 497 و 962 هزار ریال اعتبار صرف شد.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول