اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

آسفالت ریزی خیابان‌ها اولویت نخست سال 91 است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به وضع نامطلوب آسفالت خیابان‌های شهرهای استان زنجان گفت: آسفالت‌ریزی خیابان‌ها اولویت نخست سال جاری است.

آسفالت ریزی خیابان‌ها اولویت نخست سال 91 است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در نخستین جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان در سال جاری با اشاره به اینکه وضعیت جوی در سال گذشته امکان انجام کارهای عمرانی را به مدت سه ماه از مسئولان گرفت، اظهار داشت: با این وجود پروژه‌های عمرانی فراوانی در دهه فجر سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه‌های تعریف شده برای شهرهای استان زنجان افزود: حجم عظیمی از پروژه‌های تعریف شده در ستاد عمران شهری در سوم خرداد ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تا قبل از سوم خرداد یک جلسه ستاد عمران شهری برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جلسه چند دستور کار مشخص دارد.

وی مشخص شدن تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری در سوم خرداد ماه سال جاری را یکی از دستورات کار جلسه بعدی ستاد عمران شهری عنوان کرد که در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه در سال 90 پروژه‌های قابل توجهی در حوزه عمران شهری تعریف و عملیاتی شده است، ادامه داد: تعداد این پروژه‌ها در سال جاری نباید کمتر از سال گذشته باشد.

وی تاکید کرد: تعداد پروژه‌های قابل اجرا در سال جاری در حوزه عمران شهری در جلسه بعدی ستاد عمران شهری مشخص و منبع تامین اعتبارات نیز در این حوزه تعیین می‌شود.

استاندار زنجان نکته مهم دیگر را آسفالت خیابان‌های سطح شهرهای استان زنجان اعلام و اضافه کرد: در سال جاری باید نهضت آسفالت‌ریزی به راه افتد.

وی بر مهم بودن وضعیت خیابان‌ها به لحاظ آسفالت اشاره کرد و گفت: اگر ده‌ها پروژه در شهر عملیاتی شود ولی مردم در رفت و آمد خود مشکل داشته باشند از نظر مردم هیچ کار قابل ملاحظه‌ای انجام نشده است همانگونه که در شهر زنجان این اتفاق افتاده است.

رئوفی‌نژاد تاکید کرد: آسفالت‌ریزی خیابان‌های اصلی و فرعی شهرهای استان زنجان به ویژه مرکز استان باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه عمران شهری همه مدیران مسئولیت دارند، تصریح کرد: این وضع نابسامان آسفالت خیابان‌ها مورد قبول هیچ کس نیست و باید برای بهبود اوضاع اقداماتی را انجام داد.

استاندار زنجان ادامه داد: تامین اعتبار مورد نیاز برای آسفالت خیابان‌های شهرهای استان زنجان به صورت مشترک بین استانداری و شهرداری تقسیم می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها اگر لازم بود باید پروژه‌ها را تعطیل و اقدام به اصلاح وضع آسفالت خیابان‌های شهری بکنند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به صحبت‌هایی که برای سرعت بخشیدن به تامین آسفالت مورد نیاز شده است، افزود: با سرعت گرفتن تهیه آسفالت می‌توان مشکل را تا حدودی کاهش داد.

وی با اشاره به عملیاتی شدن پروژه‌های زیادی در سال گذشته اضافه کرد: مشغول شدن به پروژه‌های دیگر از دلایل وضعیت کنونی آسفالت خیابان‌های شهرهای استان زنجان است.

استاندار زنجان ساماندهی شهرداری‌ها را از دیگر مسائل سال جاری اعلام کرد و گفت: شهرداری‌ها باید تکلیف نیروهای مازاد خود را مشخص کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان بر اساس چارت سازمانی فقط 700 نیرو لازم دارد، تصریح کرد: شهرداری زنجان در حال حاضر 2 هزار و 300 نفر نیرو دارد که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

رئوفی‌نژاد خطاب به حاضران تاکید کرد: تعیین تکلیف نیروهای مازاد نباید همراه با جو سازی انجام شود و به شخصه هم مایل به بیکار شدن کسی نیستم، ولی باید توجه شود که نگه داشتن نیروی مازاد منجر به تعطیلی پروژه‌ها می‌شود، چرا که مجبور به پرداخت حقوق و مزایای نیروهای مازاد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نارضایتی از نحوه کار در منطقه زنجانرود گفت: با وجود تاکیدات انجام شده تقریبا هیچ کاری در این منطقه انجام نشده است.

استاندار تاکید کرد: با تخصیص اعتبار و آغاز کار از چند جهت در منطقه زنجانرود می‌توان این پروژه را تا پایان سال مالی به پایان رساند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول