اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

اجرای 137 هزار مترمربع آسفالت و پیاده‌روسازی در برازجان‌

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از اجرای 137 هزار مترمربع آسفالت و پیاده‌روسازی در برازجان خبر داد.

اجرای 137 هزار مترمربع آسفالت و پیاده‌روسازی در برازجان‌

کریم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: برازجان پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهر دشتستان است و از لحاظ عمرانی نیازمند فعالیت‌های گسترده‌ای است که شهرداری تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته است.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: اولویت‌های راهبردی و کاربردی در اجرای پروژه‌های عمرانی از اصول مهمی است که شهرداری برازجان به منظور اجرای هر چه بهتر پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی شهرداری در دستور کار قرار داده و برنامه‌های خود را در این راستا انجام داده است.

حسین‌آبادی ادامه داد: ترافیک بالای شهری برازجان از مسائل مهمی است که زمینه‌ساز ضرورت بهسازی و بازسازی معابر عمومی و خیابان‌های برازجان می‌شود و شهرداری برازجان با توجه خاصی که بر این مسئله داشته عملکرد مطلوبی در این عرصه به یادگار گذاشته است.

وی اضافه کرد: شناسایی نیازها و اولویت‌های اساسی در اجرای پروژه‌های آسفالت و بهسازی معابر از اولویت‌های شهرداری است که همواره عملکرد خود را بر این راستا متمرکز کرده‌ایم و برای موفقیت شهرداری و جلب رضایت شهروندان پروژه‌های خود را در این راستا منعطف می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه شهر برازجان روی ریل توسعه و آبادانی قرار دارد اذعان داشت: سال گذشته از پرکارترین و فعال‌ترین سال‌های شهرداری برازجان در اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهر برازجان بوده و در سال جاری نیز تلاش خود را در این راستا به کار گرفته‌ایم.

شهردار برازجان به ساخت دیوارهای حفاظتی در شهر برازجان اشاره کرد و افزود: احداث 900 مترمربع دیوار حفاظتی در شهر برازجان از اقدامات بسیار خوبی است که شاهد آن بوده‌ایم.

حسین‌آبادی از اجرای 137 هزار مترمربع آسفالت و پیاده‌روسازی در برازجان خبر داد و عنوان کرد: 16 هزار مترمربع آسفالت کوچه‌ها و معابر و 91 هزار مترمربع آسفالت خیابان‌های شهر برازجان از اقدامات شهرداری برازجان در یک سال اخیر است.

وی بیان داشت: ایجاد امکانات رفاهی و پیاده‌روسازی به منظور آسایش شهروندان از عملکردهای شهرداری برازجان است و در این ارتباط 30 هزار مترمربع پیاده رو سازی در نقاط مختلف شهر برازجان را شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول