اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کارخانه سیمان زنجان خبر داد

تولید روزانه 2 هزار تن سیمان در کارخانه سیمان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کارخانه سیمان زنجان: کارخانه سیمان زنجان روزانه 2 هزار تن سیمان تولید می‌کند.

تولید روزانه 2 هزار تن سیمان در کارخانه سیمان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کیوان سلیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارخانه سیمان زنجان از چند سال گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه در دو فاز راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: فاز نخست این کارخانه در سال 83 راه‌اندازی شده است.

مدیر کارخانه سیمان زنجان با اشاره به بهره‌برداری از فاز دوم این کارخانه در سال 86 ادامه داد: این کارخانه دو نوع سیمان مرغوب را تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه این کارخانه در سه سال گذشته لوح افتخار انجمن صنفی صنعت سیمان را از آن خود کرده است، یادآور شد: در سال جاری نیز اقدامات لازم برای معرفی این کارخانه به عنوان کارخانه برتر صورت می‌گیرد.

سلیمی ارتقای تولید سیمان را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: بهینه‌سازی خط تولید و قسمت‌های مختلف کارخانه از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

وی توجه به ارتقای کمیت و کیفیت تولیدات این کارخانه را از برنامه‌های این کارخانه دانست و تصریح کرد: این کارخانه در راستای اشتغال‌زایی نیز فعالیت‌های مطلوبی انجام داده است.

مدیر کارخانه سیمان زنجان با اشاره به اشتغال مستقیم 320 نفر در این کارخانه ادامه داد: در این واحد به صورت غیر مستقیم نیز برای 500 تا 700 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برای اتمام دو فاز این مجموعه تا سال 86 اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای ادامه فعالیت‌های این کارخانه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول