اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه سیمان ممتازان کرمان خبر داد:

افزایش 11 درصدی تولید سیمان در کارخانه ممتازان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه سیمان ممتازان کرمان گفت: تولید سیمان در این کارخانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 11 درصد افزایش یافته است.

افزایش 11 درصدی تولید سیمان در کارخانه ممتازان
محمد ربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در پنج ماه نخست سال جاری بیش از 473 هزار تن سیمان در این کارخانه تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 11 درصد افزایش یافته است.
ربانی خاطرنشان کرد: تولید کلینکر در این مدت نیز 442 هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 20 درصد رشد دارد و پیش‌بینی می‌شود که تولید کارخانه سیمان ممتازان کرمان به بیش از یک میلیون تن برسد.
وی بیان کرد: سیمان ممتازان در پنج ماه نخست سال جاری علاوه بر فروش 453 هزار تن سیمان، 26 هزار تن کلینکر نیز به سایر کارخانه‌ها سیمان فروخته است، علاوه بر اینکه سود ناخالص اعلام شده سیمان ممتازان برای سه ماه نخست سال جاری 99 ریال به ازای هر سهم است.
ربانی افزود: سیمان ممتازان در حال حاضر با تولید انواع سیمان‌های نوع 2، 5، 425-1 و سیمان پرتلند پوزلانی ویژه، تأمین کننده بخش عمده‌ای از سیمان مورد نیاز استان کرمان و سایر استان‌های همجوار است.
مدیرعامل کارخانه سیمان ممتازان کرمان با اشاره به اینکه این کارخانه نخستین و تنها کارخانه سیمان کشور است که مجوز استفاده از مارک CE عرضه و فروش سیمان تولیدی در کشورهای اروپایی را دریافت کرده است، بیان کرد: ‌نخستین بازرسی مراقبتی این گواهینامه نیز در نیمه نخست شهریور ماه جاری توسط کارشناسان خارجی با موفقیت انجام شد.
ربانی افزود: این کارخانه در چند ماه اخیر با تولید سیمان نوع سه و دریافت پروانه استاندارد این محصول از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی کرمان آماده عرضه این نوع سیمان به مشتریان است.
وی خاطر‌نشان کرد: مصرف سیمان تیپ سه به طور عمده برای قطعات پیش‌ساخته بتن و سازه‌هایی که نیاز به بارگذاری سریع دارند، استفاده می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول