اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سیمان فیروزکوه خبر داد:

اجرای پروژه تولید سیمان پرمقاومت تیپ 3 و 525 -1

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سیمان فیروزکوه از اجرای پروژه تولید سیمان پرمقاومت تیپ 3 و 525 -1 در این شهرستان خبر داد.

اجرای پروژه تولید سیمان پرمقاومت تیپ 3 و 525 -1
حسین کاظمی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به طرح‏های طرح‏های بهینه‏سازی و پروژه‏های آتی سیمان فیروزکوه اشاره ‌و اظهار کرد: تکمیل طرح بهسازی فضای عمومی کارخانه و اجرای پروژه تولید سیمان پرمقاومت تیپ 3 و 525 -1 از مهم‏ترین این برنامه‏هاست.
وی بیان کرد: در رابطه با تولید انواع سیمان‏ها، واحد کنترل کیفیت کارخانه پس از مطالعات تفصیلی در محدوده‏های معدنی و در پی آزمایشات مکرر که در سطح پایلوت پلنت نیز اجرا شده است، با هماهنگی واحد تولید اقدام به تولید آزمایشی دو نوع سیمان کرده است که پس از دریافت مجوزهای لازم وارد بازار مصرف می‌شود.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه ادامه داد: یک نوع از این سیمان با عنوان سیمان پرتلند تیپ III مطرح بوده که خیلی سریع به مقاومت نهایی خود می‏رسد و برای مناطق سردسیر یا پروژه‏هایی که نیاز به سرعت عمل زیاد داشته باشند، بسیار مناسب است.
کاظمی گفت: این نوع سیمان تقریباً بعد از یک هفته به مقاومت نهایی خود می‏رسد.
وی اضافه کرد: نوع دیگر با عنوان سیمان تیپ I کلاس 525 است که دارای مقاومت نهایی بسیار بالا بوده و در سازه‏هایی که نیاز به استحکام بالایی داشته باشند، مورد استفاده قرار می‏گیرد.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه افزود: مقاومت 28 روزه این نوع سیمان حداقل به  525Kg/cm² می‏رسد و به عنوان سیمان با مقاومت بالا شناخته می‏شود.
کاظمی همچنین به سیستم‏های استاندارد بین‏المللی در سیمان فیروزکوه اشاره کرد و افزود: پنج نوع از سیستم‏های استاندارد بین‏المللی در شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه استقرار یافته است.
وی سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001:2008 ، سیستم مدیریت ایمنی بر مبنای استاندارد OHSAS 18001:2007، سیستم مدیریت محیط زیست بر مبنای استاندارد 2004 :ISO 14001، سیستم یکپارچه مدیریت IMS و سیستم مدیریت آزمایشگاه و کنترل کیفیت بر مبنای استاندارد ISO/IEC17025 را در سیمان فیروزکوه استقرار یافته عنوان کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول