اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه سیمان لردگان خبر داد

تولید 30 هزار تن سیمان در کارخانه سیمان لردگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه سیمان لردگان از تولید 30 هزار تن سیمان در کارخانه سیمان لردگان خبر داد.

تولید 30 هزار تن سیمان در کارخانه سیمان لردگان

بهزاد ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با راه‌اندازی کامل خط تولید این کارخانه به‌ طور مستقیم برای 340 نفر الی 400 کارگر و به‎ طور غیر مستقیم برای 2 هزار نفر زمینه شغلی ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت تولیدی این کارخانه، گفت: در آینده شاهد تولید روزانه 3 هزار و 300 تن سیمان در این کارخانه خواهیم بود.

ادیبی از صادرات سیمان به کشور عراق در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در آینده نزدیک سیمان پارسیان لردگان به کشور عراق صدور خواهد شد.

مدیرعامل کارخانه سیمان لردگان در ادامه بر ضرورت توسعه صادرات غیرنفتی تأکید کرد و گفت: در قرن حاضر سیر تکاملی توسعه جوامع و پیشرفت سریع در عرصه فناوری در زمینه‌های مختلف علمی، تاثیر بسزایی در نحوه زندگی و رشد اقتصادی به جای گذاشته است به‌طوری که این تحولات، ارتباط سریع ملت‌ها با یکدیگر و عدم تکیه بر اقتصاد بسته، صدور محصولات تولیدی و خدمات مهندسی و ... را اجتناب‌ناپذیر کرده است.

وی اضافه کرد: دولت‌ها نیز به منظور توسعه اقتصادی ناگزیر به اصلاح ساختار تولید خود شده و با توجه به نیاز تامین کالاها و مواد مصرفی مورد نیاز به امر بازاریابی و توسعه صادرات توجه خاصی مبذول می‌کنند.

ادیبی پرداختن به صادرات را مناسب‌ترین راه عبور از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: دستیابی به بازارهای خارجی امکان استفاده از ظرفیت کامل و تولید به مقیاس اقتصادی را فراهم و در نتیجه کاهش هزینه تولید و تامین منافع مصرف‌کننده داخلی را به‌دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول